• sweet saint

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

nu kom jag rätt...

• Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
  • loppi

Hej! Jag har tänkt gå ner tio kilo till sommaren, men kör det då via viktväktarna...Har testat GI men det va inget för mig...men vet att det är en fruktansvärt BRA metod för dom som följer den. Men jag e så van att räkna points så det går inte riktigt in i skallen på mig det dära med GI.
    Butt anyway, jag kan ju ge små rapporter om hur det går för mig iaf...
    Har tappat ett kilo sen förra tisdagen (har vart magsjuk oxå så det är väl en stor orsak...men man kan ju försöka hålla i det kilot =)
    Keep it up girls!

• Novemberbrud06

Åhh vad jag är lycklig!! Idag har jag hållt mig borta från allt vad onyttigheter heter!

Jag försöker köra enl gi, och väntar med spänning på att min bok ska komma med posten.

Hoppas jag känner likadant imorgon kväll ;)

• sweet saint

loppi:

Hoppas du haller kvar traden!!!

Valkommen!!!

• Drakdal

Vägde mig idag och trots att jag kört stenhårt så har jag inte losat något!:( Men nu har jag i alla fall tagit det ni sagt på allvar och mätt mig. Det känns som om jag har tappat runt magen även om det inte syns på vågen så jag forsätter att kämpa. Man kan ju hoppas på att träningen gett resultat och att jag fått lite mer muskler istället för fett, för då gör det ju inget om jag inte går ner på en gång.

Tog lite nya tag och gick på poweryoga idag och det känns alltid bättre efter jag tränat. Så nu får jag bara vänta tills nästa tisdag...

• loppi

sweet saint-
    Det gör jag...Tack så mycket för välkomnandet =)

• Sockerpinglan

Hej alla! Hoppar gärna på den här tråden också eftersom det behövs göras någonting NU om jag ska lyckas gå ner 10 kilo tills juni. Detta säger jag efter att ha tryckt i mig en stor chokladkaka alldeles själv. Det är min stora svaghet...

Jaja, imorgon är det den första februari, och då ska jag ta nya tag. Det börjar ju äntligen bli så skönt ute nu att man kan promenera runt stan med barnvagnen...

• Jessie76

Jahapp då var det rapportering:

-3,2 kg sen förra onsdagen
    -1 cm på magggggen

Fast jag tror inte på det men det har ju med huvvet att göra

Happy Happy Happy !!!

Ni andra då? Välkommen Loppi och sockerpinglan! Grattis Novemberbruden! Bra Drakdal, det kommer - se på mig, den mest negativa människan (i mitt eget fall alltså...) har till och med lyckats, och det som sporrade mig att fortsätta är centimetrarna trots kilona

Hoppas jag inte glömt nån!
    Kraaaaaaaaam på er alla, och tack för att ni finns!!!

• tvillingsjäl

Jessie76: WOW!!! Där der du!! Vad är det vi har sagt!!?
    Vad kul för dig! Visst blir man taggad?
    Centimetrar kommer du att tappa...tro mig!

Igår åkte jag skidor å sen åt vi en god tonfisksås med fullkornspasta! Mums! Receptet finns i Klaras Gi kokbok, mycket bra bok!!!

Bra tjejer! detta går ju bra!

• lilla-Angelina

Guuu va bra d går för alla!!!!!
    För mig går d inge vidare...Inte gått ner i kg el cm..Fattar inte varför..Har ju helt lagt om kosten efter rivstart..Visst har jag fuskat någon gång ibland men ändå

• sweet saint

halloj!!

Är det inte underbart när man märker att våren närmar sig?? Har varit ute mycket idag o njuuutit av solen!!!!
    Det verkar gå bra för alla!! Underbart!!!!
    imorgon ska jag äääntligen få simma!!!! Upp i ottan och plaska runt!!!! Kanske, kanske vågar jag mig på vågen....

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.