• tvillingsjäl

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

Gomorron tjejer! Å välkomna alla nya!

Drakdal: Låt dig inte nedstämmas om det går trögt i början och att du får ont lite här och där..det släpper...å sen kommer du att älska det!

Vägde mig i helgen...hade gått ner ett 1/2 kilo till sen förra gången! å då har jag ändå inte ätit så bra tycker jag själv....men det är nog skidåkningen skulle jag tro!

För er som inte vet så har jag kört GI oxå..gått ner ca 5 kilo...nu äter jag ju nyttiga kolhydrater, för det mesta iaf...eftersom jag åker skidor så mycke!
    Tycker att GI är toppen, när jag började om att äta kolhydrater gick jag upp ca 1 kilo..vätska alltså...men nu har jag snart tappat det där kilot i fett...

Var ut på krogen i lördags..kan säga att jag INTE mådde bra igår...åt skräpmat oxå men det gör ju inget..jag mådde bra av att få göra det!

• tvillingsjäl

Burro: I början när du kör GI ska du hålla dig till lågintensiv träning enbart, tex promenader eller lugn cykling..detta eftersom vid högintensiv träning är ju kolhydraterna kroppens primära bränsle...
    Jag använde mig av pulsklocka när jag tränade och höll mig på en puls runt 120...

• tvillingsjäl

Jessie76: WOW!!! Där der du!! Vad är det vi har sagt!!?
    Vad kul för dig! Visst blir man taggad?
    Centimetrar kommer du att tappa...tro mig!

Igår åkte jag skidor å sen åt vi en god tonfisksås med fullkornspasta! Mums! Receptet finns i Klaras Gi kokbok, mycket bra bok!!!

Bra tjejer! detta går ju bra!

• tvillingsjäl

Novemberbrud06:
    det är inte direkt nån större skillnad mellan fas 1 och 2, man äter liite mer kolhydrater i fas 2...jag åt nog fas 2 i ca 3-4 veckor tror jag...kanske mer...
    Men det var inga problem! Jag hade kunnat fortsätta men vi började träna så hårt och då funkar det ju inte!

• tvillingsjäl

Novemberbrud06: Det låter som ett bra upplägg tycker jag! Jag gick ner en del den första tiden, ca 3-4 kilo...men jag hade inte såå mycke att tappa heller! Nu har jag totalt tappar runt 5-6 kilo å har ca 2 kilo som jag vill gå ner men det tränar jag bort samtidigt som jag äter rätt mycke GI fortfarande!
    Men jag kan ju säga att jag inte gått upp ngt iaf!

• tvillingsjäl

Miafina: jag är inte alls förvånad att du inte går ner..du äter på tok för lite!!

Följer du GI eller? För då räknar man inte Kalorier alls i början...sen måste man ju börja tänka lite på det oxå..

Se till att äta frukost, lunch, middag på ungefär samma tider, undvik snabba kolhydrater, blir du sugen på nåt eller hungrig drick proteinpulver eller ät en frukt eller gör en smoothie!

Äter du så lite som du gör kommer kroppen aldrig att släppa ifrån sig fett!

• tvillingsjäl

Miafina: Sallad och grönsaker räcker inte, speciellt om du träna oxå...börja äta fullkornsprodukter tex pasta och råris...det är nyttigt och ger dig en bättre balans på dagen!

Du behöver absolutr inte äta onyttigt för att få i dig mat..ät fullkorns produkter så löser du det problemet!

• tvillingsjäl

Hej alla!!

Har varit i fjällen under hela helgen så jag har inte kunnat skriva! Om man säger så här...jag har käkat snacks å druckit öl..he he inte direkt GI! Dessutom är jag nu förkyld som attan!! Bara ta nya tag...vi kommer att köra hårt med GI ett tag igen nu...fastän jag håller mig på bra vikt under 65..men jag vill ha bort resten oxå!!!!

Ni som kör GI, i början är det väldigt viktigt att ni inte fuskar...då förstör ni fettförbränningen den dagen...tänk att det bara handlar om några veckor!!

• tvillingsjäl

Ni är duktiga tjejer!!

Sweet saint: kul med en orbitrek, men du vet väl att alla ursäkter försvinner då du kommer att ha träningsredskapet hemma! he he

Själv är jag dunderförkyld!! Såååå surt!!! Nu blir det ju ingen träning på några dagar....

• tvillingsjäl

Sweet saint: Precis! fast det kan ju vara bra! jag är helt övertygad att du kommer att se kanonbra ut när du gifter dig! Det går ju så bra för dig!!

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.