• Isabeau

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

Va, har vår gamla tråd kapats? Va bra att du startade en ny, Sweet saint! För er som är nya har jag också ett gäng kilon kvar att tappa även om de flesta har halkat av under hösten och vill inte ha dem tillbaka! . Kör nån sorts blandning av VV och träning.

Drakdal: inget sånt neggigt tänk! Det kommer att gå jättebra, tänk bara på Tvillingsjäl som skidar för fullt!

Lycka till allihopa

• Isabeau

Hello tjejer!

Har inte gått ner nåt tyvärr, men jag har legat lågt med träning under förkylningen. Såg förresten en grej för er som håller på med GI. Kolla in tasteline.se för där har de en avdelning med GI (fast ni kanske har sett det redan!).

Sweet saint: säljs det inte nåt liknande Orbitrek på sportaffärer? Har för mig att jag har sett nåt liknande.

• Isabeau

Utpala: Jag har köpt en träningscykel och den använder jag faktiskt. Annars kan ju som sagt en del bli liggande och samla damm Har ingen ork att komma iväg på gymmet efter jobbet eller på kvällen så för mig så är det en bra lösning. Lycka till!

• Isabeau

Sweet saint: hur går det med dina planer på en Orbi-trek? Det är ju suveränt att kunna träna hemma. Jag skulle nog inte träna alls annars och det vore ju lite synd

• Isabeau

Inda: har du en sån där Pilatesvideo (såg nån sån i Amelia? Jag har några kompisar som kör Pilates och de säger att det är superbra.

• Isabeau

Är det nån som testat "Fat flush"-metoden? Verkar vara lite GI-inriktat.

• Isabeau

Miafina: härligt med nedgången, både i hg och cm!

Har själv också fuskat en del i helgen, jag har så himla svårt att stå emot godis och kakor. Jag ska försöka träna två-tre gånger i veckan, så får vi se om det blir nåt resultat.

Jessie76: musselskum? Det lät skumt

• Isabeau

Förresten, Sweet saint: du måste "rapportera" sen om hur orbitreken funkar! Jag tror att vi är ett antal nyfikna här

• Isabeau

Är i en svacka just nu...Tyckte att jag hade varit duktig i veckan, men ändå gick jag upp. Vet väl att det kan vara så men det kändes så trist

Sweet saint: kul med klänningskollen och att du hittade just Den ringen! Vi har varit och provat idag och hittade en ring som var fin. Det sa väl inte klick, så jag kanske måste leta lite till.. Man ska ju ändå (förhoppningsvis) ha den hela livet

Önskar att hälsofén med smalpulver vill komma till mig också

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.