• loppi

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

Hej! Jag har tänkt gå ner tio kilo till sommaren, men kör det då via viktväktarna...Har testat GI men det va inget för mig...men vet att det är en fruktansvärt BRA metod för dom som följer den. Men jag e så van att räkna points så det går inte riktigt in i skallen på mig det dära med GI.
    Butt anyway, jag kan ju ge små rapporter om hur det går för mig iaf...
    Har tappat ett kilo sen förra tisdagen (har vart magsjuk oxå så det är väl en stor orsak...men man kan ju försöka hålla i det kilot =)
    Keep it up girls!

• loppi

sweet saint-
    Det gör jag...Tack så mycket för välkomnandet =)

• loppi

Kul å se att det e fler dalkullor här än bara lilla jag ;) Är själv från Dala-järna...det säger nog inte så många nått...en håla i Dalarna..(Gundes håla)
    Har börjat fundera på detta med min bantning...vägde in mig på viktväktarna...men alla dessa points kommer att ta musten ur mig!
    GI e det bra eller? Det verkar ju som om det går bra för dom flesta. Kan ingen hjälpa mig på traven ?? Ska nog skriva in mig på GI viktkoll i kväll.
    Men om det e någon vänlig själ (det e ni alla =) som vill ge mig råd och tips , så snälla mejla mig jag skulle bli såååå glad.
    malemme@hotmail.com
    Haloba!

• loppi

Merci! Jag ska lägga detta på minnet...

• loppi

Någon som har bra tips om GI och någon GI bok som man förstår sig på??

• loppi

Nu ska jag börja med Gi och tycker att ni es å duktiga som gör det...hoppas jag e lika duktig =)
    Ska "visa" vad jag har käkat hitills i dag och höra med er om det e helt befänkt =)

Frukost: 2dl lätt yoghurt naturell med kellogs plus (fibrer) 2 aprikoser lite linfrön och lite solrosfrän

Mellanmål/lunch : En sallad med avokado,paprika,majs,gurka, tonfisk, kallröktlax, salladsblad,Quinoa lite keso, 4 oliver och lite majonäs..
    Asså detta blev ju en jätte stor sallad som jag tog en halv tallrik av...
    E det så galet??

• loppi

Godmorning girls!!
    Jag käkade en bra yoghurts frukost nyss, men sen tog jag en vitt baugete (en sån man bakar i ungnen) är det helt kört nu? Ska träna i dag

• loppi

Miafia- ja, det har du ju rätt i =)

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.