Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
Tänkte jag kanske kunde få vara med på ett hörn i den här tråden. Själv ska jag inte gifta mig förrän 12 jan 2008 så jag har väl en del tid på mig att gå ner de kilona jag skulle vilja förlora, men jag tycker ändå att det är hög tid att börja lägga om kost och motion. I dagsläget rör jag inte på mig någonting *harkel* Har svårt att hitta motivationen och framför allt så tycker jag oftast att det är jätte tråkigt också. Mitt största "mat"-problem är att jag sedan några år tillbaka sen jag drabbades av ångestattacker börjat att tröstäta något fruktansvärt. Upplever att ångesten dämpas efter att jag stoppar något gott i munnen :) Förstår att det där sitter mest i huvudet på mig och nu tycker jag verkligen att det är dags att ta mig själv i kragen och göra något åt saken. Eftersom min älskling har om möjligt ännu sämre karaktär än jag så hoppas jag att kanske jag kunde få lite inspiration av er duktiga tjejer istället. Min första fundering över ätandet är hur ni resonerade över val av mat-metod? Självklart förstår jag att metoden är väldigt personlig och att vissa saker funkar bättre för andra. Men hur resonerade ni när ni valde? Egna för- och nackdelar. Jag tycker bara att det där är en hel djungel och blir jätte stressad bara över att fundera på det...
Oj oj nu blidde det jätte långt. Förlåt :)