• sweet saint

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

AAAAAAAHHHHH, NI ÄR SÅ JÄ__A BRA TJEJER!!!!!!!!!

Vem behöver dyra VVmöten när man har ER????
    Titta in hit när man känner för att ge upp och DIREKT kommer inspirationen!!!

• sweet saint

ahaaaaa.... ska kolla upp det!!!

Tack för tipset!!!! För övrigt.. har du provat den?? Man är ju lite tveksam när det gäller Tvshop....

• sweet saint

princessa:

Tycker du att ALLT funkar?? Vad ev kan vara negativt??
    Överväger att köpa den och vill veta lite..
    Kommer trampskenorna högt/lågt eller känns det behagligt tycker du?? Kan man välja motstånd osv.. berätta gärna om finesser!!

• sweet saint

massor av grönsaker!!!!! Man ersätter ju potatisen, pastan och ris/bröd m grönsaker.. Var försiktig med kokta morötter.. ät råa

Minst 500g/dag rekomenderar de från Giviktkoll.se

• sweet saint

jo då, vi ska beställa den har vi bestämt!!
    Vi gör nog det ikväll så får vi den nästa vecka förhoppningsvis!

Ska bli skönt att kunna träna.. Kommer att funka bättre med mina tider som jag jobbar.
    Jag vill inte träna på eftermiddagar för det är så mycket gymnasieelever då som tar upp maskiner lång tid då de tränar i grupp typ.. Så gymmar jag har jag bara möjlighet på förmiddagar och det passar ofta inte med mina tider.. Hoppas på bättre resultat!

• sweet saint

jo då det är lungt med dressingen!!!!
    Är man på fas 1 bland de 4 första dagarna kan man vara lite försiktig med dressingar som innehåller ketchup, men vanlig vitlöksås är ok!!!!!!
    Inget broblem med salladen, men avstå från brödet som du själv sa!!

Enjoy!!

Själv blir det kyckling ikväll!
    Ska ge er recept imorgon, är på jobbet nu, men det är för gott för att behålla bara för sig själv så...
    Vi ska bjuda min blivandes familj på middag och...

*Senare ska vi berätta att vi ska gifta oss*

Himmel o pannkaka vad nervöst!! Jag är så himla glad och känslosam just nu så jag hoppas att jag inte börjar gråta!!!

• sweet saint

Hmmm jag jobbar nu men skulle kunna skriva lite under helgen o´m GIs faser. Skriver efter Giviktkoll från expressen som bla Paulun och Ola håller i.. Suverän sida!

oooh vad jag ser fram emot det!!! (kvällen )

Nästa vecka får vi Orbitek!!!! Hoppas den är bra.. Frågade en tjej som jobbar där.. Hon sa att hon hade den och var hur nöjd som helst så jag får tro på henne också plus alla andra som sagt positiva saker om den!

• sweet saint

absolut!!!!!
    vi har bestallt den nu och bor fa den i veckan!!
    Nyfiken som 17....

Nu har vi berattat for min blivandes foraldrar och min mamma! Alla vart superglada och nu borjar planeringen!!!
    Vad svart det kommer att bli!!!
    Maste kolla runt nu!!

Kram pa er

• sweet saint

miafina!

Kom igåg att alltid väga dig samma dag och omständigheter! Väger du dig på morgonen ska du alltid göra det osv!!
    Då får du fram rätt resultat!
    Förlåt om jag är glömsk, men hur hade du tänkt gå ner?? Var det med VV??

• sweet saint

hur går det för er??

Längtar efter min Orbitrek...
    Ska bli kul att se sin midja till sommaren.. (100% IRONIIIIII) Vi har inte setts på länge...

Kollar runt lite på bröllopsklänningar...
    och man ska klara av att välja??????
    JO PYTTSAN!!!!

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.