• solstickan

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

Tack Drakdal!

Har sett dig på flera trådar, när är din stora dag? Eller har den varit? *nyfiken*

Blev så inspirerad an Miafina, har gått en mil på orbitreken idag. Satsar på att gå ner mellan 0,5 och 1 kilo denna veckan.

• solstickan

Förstår hu du menar Miafina, självklart behöver du inte föklara dig!
    Får också känslan av att man blir ifrågasatt här på BT ibland, om varför man inte har råd med det och det eller så. Men i denna tråden tycker jag inte att det är så, hoppas du inte känner så längre.
    Jag tycker du verkar vara en jättetrevlig, stark och omtänksam person. Min sambo orkar precis lyfta mig, det är min gräns. Kan han inte det så bantar jag. Så jag vet vad du menar!
    Hoppas allt går bra för dig!
    Kramar

• solstickan

Vet någon hur nyttig delikatess yoghurt är ur GI-synpunkt? De är ju så goda, vill gärna unna mig det ibland.

• solstickan

Underbart!!!!
    Nu blev det hela lite roligare!

Hur många av er har hemsidor? Vore kul att se hur ni ser ut.

• solstickan

Måste bara dela med mig, jag är så glad och stolt över mig själv!
    I måndags vägde jag 83 kilo och lovade mig själv att gå ner ett kilo tills på söndag. "Tjuvvägde" mig idag, 80!!!
    Ok, det kanske beror på väska eller nåt, men det känns bra!

• solstickan

Ja, jag menade vätska och självklar bjöd jag på den

• solstickan

Herregud! Va underbart roligt! Är lite avundsjuk... Hur långt tid tog det?
    Är du nöjd nu, eller ska du ner mer?
    Grattis!

• solstickan

Drakdal

Det är ju super! Själv hoppas jag ha gått ner tio senast sista maj...
    Vi får se, idag var min syster här och bröllopsplanerade. Då slank det ner en kaka eller två till kaffet... Ajajaj...

Nu blir det tuffa tag från måndag igen.

• solstickan

Har en fråga som är HELT OT...
    Hittade en jättefin bild på ett hårsmycke på brudobrollop.se, under gör det själv ... Det är tre rader med glesa pärlor. Funderar på att göra det, tror ni det är svårt?

• solstickan

Ingen som vill svara mig...?

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.