Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
Miafina
Ok, tror jag testar. Gillar att pyssla.
Miafina
Ok, tror jag testar. Gillar att pyssla.
jessie76
Bra idé till näbbarna! Jag kanske ska göra en till min tärna...
Sitter här och kommer mig inte för att äta kvällsmat... Egentligen är det för sent på kvällen nu, men är så hungrig! Vet bara inte vad jag ska äta... Ni som kör GI, vad brukar ni äta på kvällen? Innan åt jag mackor, flingor eller gröt men det blir ju svårt nu...
ok, det äter jag på dagen. Jag menar om man bara vill ha nåt lätt på kvällen.
Börjar redan tappa suget lite för GI... Känns litee krångligt. Är kanske bara lite negativ just nu.
Tack Drakdal!
Nu ger jag upp detta med GI... Kör inget socker, massa frukt och grönt, grovt bröd och fullkornspasta istället. Magen pajar helt utan kolhydrater och sötsuget tycker jag inte minskade... Jag gör säkert fel, men nu är motivationen borta iaf.
Tillbaka! Efter en rejäl svacka tänkte jag nu ta tag i saker och ting igen. Allt började så bra, körde GI + OT och gick ner 3 kilo på en vecka. Sen gick jag upp dem igen följande vecka...
Skippade GI och skulle köra "vanlig nyttighets diet" vilket slutade med kakor, kinamat och glass... Blev helt deperimerad och la av med OT. Helt ologiskt, men jag funkar så. Blir så arg och besviken på mig själv när jag äter onyttigt att jag går ner mig totalt.
Men idag kände jag att nu får det vara nog! Körde precis 6 km på OT och har skickat sambon att köpa lightglass till schlagerfestivalen istället för chips och dip som det var tänkt.
Mitt nya mål är att väga 80 kg sista mars och 75 sista maj. Det borde jag vl klara?
Har så svårt att hitta motivation ibland, bara... Har ni några knep?
Vill verkligen inte hamna i en sån svacka igen...
Nu när jag kommit igång igen, tänkte jag träna ganska mycket på min OT.
Ni andra som gör det: Hur långt tid tog det innan ni märkte av resultat? Dvs. märkte att ni gick ner mer, minskade i mått och så.
Jag har hört att man inte ser ordentliga resultat förrän efter regelbunden träning i 3 månader. Eftersom mitt tålamod är så dåligt, låter inte det toppen direkt. Men stämmer det?
Känns ibland som att träning inte funkar för mig. Låter självklart jättekonstigt, men jag kan gå 1 mil på min OT i två veckor och stå på samma vikt.
Har jag för dåligt tålamod? Hur var det för er?
Men det känns inte som att jag ökar fettförbränningen...
Jag vill också träna hela livet, ser det inte som något jag gör bara för att gå ner i vikt. Men eftersom måtten ökar och vikten likaså, blir jag inte direkt motiverad...
Kan det vara så att min kropp tar oershört långt tid på sig att ställa om sig?
Känner mig deppig...
Jessie76
Va underbart! Hoppas det blir superhärligt!
Jag blir så trött... Igår var jag helt deperimerad. Vägde och mätte mig, vikten var samma och måtten hade ÖKAT!
Kändes skit rent ut sagt.
Sen idag vägde och mätte jag igen, vet inte varför. Då vägde jag ett kilo mindre och hade minskat 2 cm både i midjan och runt höfterna. Fattar inget....
Verkar inte spela nån roll vad jag gör....
Jo, men det är inte det. Jag går upp och ner som en jojo med mått och vikt. Spelar ingen roll vad jag gör...
Vad menar du med att du äter samma? Exakt samma? Likadan frukost, lunch och middag varje dag?