Idag börjar min morbrors fru att sy på min "testklänning" i bomull, för att sedan efter påsk börja på den "riktiga". Hoppas verkligen att jag hunnit ner 4-5 kg till tills dess. Men om jag kör hårt med GI så bör det gå! Dock har jag hamnat i en sötsugsfälla just nu och har ätit totalt fyra Atkins chokladbitar och en 70% chokladbit de senaste dagarna. Tror att det beror på att min p-stav börjar ta slut, vilket inneburit att jag haft mens varannan vecka nu... skit!! Men, men det är bara att bestämma sig på nytt för att utesluta ALLT sött, GI-vänligt eller inte! Det fungerade ju de första veckorna så det borde gå nu också, har man bestämt sig så.
Miafina, kämpa på. Ibland kan det skilja 1-2kg på en dag om kroppen av någon orsak lagrat vatten just den dagen. Jag råkade ut för det i min "mellanvägning" (som jag för övrigt inte skulle göra) förra veckan. På lördagen visade vågen att jag hade gått upp 1,9kg men dagen efter stod den på det den gjort tisdagen samma vecka, och det slutade som sagt med att jag gick ner 0,4kg från veckan innan på tisdagsvägningen.