• Uller

NUTRILETT

Hej!

Septemberbride: jag satsar också på att gå ner ca 30 kg. Har lyckats gå ner 17 kg men sen blev jag gravid så nu har jag böjat om igen. har gått ner 5 kg med naturdiet på 3 veckor.

• Uller

Hur går det med vikten för er?

• Uller

Stått still i vikten -7 kg på 4 veckor men minskat 5 cm i midjan på 4 veckor det käänns bra

• Uller

Jag kör intensiv kur men idag har jag 38.8 i feber och och ont i halsen så jag vet inte hur mycket jag får i mig idag. har iallafall minskat ett halvt kg till.

• Uller

Jag har gått ner 9 kg på 5 veckor nu. Jag kör naturdiet för att det är billigast
    För er som ej gillar smaken mixa med stavmix och ha i 4 isbitar som ni krossar. blir lite mildare smak och det känns som milkshake.

• Uller

Mia maria
    Jag försöker att bara äta naturdiet under veckan och sedan äta normalt till helgen.
    Det har fungerat bra hitills. Det ända problemet som jag ser det är ju att på måndagen är man ju sugen på något att tugga på

• Uller

Känner mig deppig har gått upp ett kg och vet inte varför. Kanske för att det kg gick jag ner förra veckan när jag var sjuk vätska eller något och nu när jag kört igång igen så kom det tillbak igen. Suck

• Uller

har en tuff vecka inget händer på viktfronten och känner mig sötsugen hela tiden, det är dags för mensen så det kanske påverkar.
    Ska ha ettårskalas imorgon för min dotter så då blir det att synda för hela slanten. Sedan ska vi ut med kompisar. Jag får ta nya tag igen på söndag och köra stenhårt. Jag har iallafall inte gått upp något och det tycker jag är jättepositivt.

• Uller

Idag är en ny dag ska köra stenhårt nu i 4 veckor sedan ska jag beställa klänningen. Det som känns motigt är att jag har lingonveckan och känner mig ständigt sugen. Men biter ihop än så länge dricker vatten när suget kommer

• Uller

Det är klart att man kan gå ner på att ersätta de flesta måltiderna men inte alla det går bara lite långsammare.

Marre: Drick mycket vatten emmelan måltiderna. Och håll på tre timmarsintervallerna med dem. man hinner inte bli så hungrig om man tar dem med jämna mellanrumm och dricker mycket vatten emmellan. Hungern kommer tycker jag när man drar ut på tiden lite mer än tre timmar

• Uller

Hur går det för er tjejer.
    9 kg ner är det för mig på ca 2 månader. Så det går inte rasande fort men jag har ju minskat i vikt och mått. Allt som går neråt på denna fonten känns jättebra. Har doc stått helt sstill sista veckorna, men har ätit mycket valig mat och inte bara naturdiet.

• Uller

Jag vill ner minst 20 kg till för att nå min drömvikt men det känns väldigt orealistigt. Skulle vara nöjd med 10 kg till. Då har jag nått en vikt som jag hade för 10 år sedan och kände att jag trivdes skapligt bra med den vikten.
    Vi får se var man landar någonstanns.

Just nu har jag hammnat i en svacka där jag inte kör med naturdiet utan bara äter mat. Har dock inte gått upp något.

Tänkte köra igång igen ordentligt om en vecka. Jobbar natt denna vecka och då är det svårt att äta ordentligt då jag sove på dagen och inte vill stoppa i mig för mycket på natten för då sommnar jag aldrig

Detta blev ett långt utlägg.

• Uller

prova naturdiet eller cambirdge(dyrare)
    blanda med vatten och krossa isbitar i det blir lite krämigare och milkshakeaktigt

• Uller

Står still just nu men jag äter mycket vanlig mat ska försöka köra igång ordentligt igen snart.
    9 kg minus totalt

Svar på tråden NUTRILETT