• elnus

NUTRILETT

Hungerskänslorna försvinner efter 3 dagar, då blir man pigg och glad och inte hungrig alls! Överlever man bara de tre första dagarna så går resten som en dans. Kom ihåg att trappa upp försiktigt sen bara, och ta det lugnt med kolhydrater!

Lycka till!

• elnus

Jolien:
    Jag har kört med cambridge, men det var så äcligt efter ett tag, med jag såg Stephan Rössner på TV och det funkar på samma sätt som Nutrilett, det enda som skiljer dem åt är att man får uppföljning efteråtmed cambrige, men den funkade inte för mig. Jag gick ner 7kg på två veckor, men gick sedan upp ca 4 igen. Ska börja på Nutrilett snart och gå ner resten innan bröllopet. har ungefär 8 kg kvar att gå ner.

• elnus

Jag kör intnsivt i två veckor men jag har bestämt att jag måste gå ner till 70kg (1,5 till) innan jag får börja. Det känns nästan omöjligt...... Men det ska gå. Borde egentligen vara nere redan nu. Har köpt brudklänningen redan. Fyndade den på Tradera, men den är tyvärr för liten. Ska ta med den till sömmerskan och se vad hon kan göra..... Vi ska gifta oss i Juli och då SKA JAG VARA SMAL!!!!!

Har dock bestämt mig för att börja träna lite mer intenssivt nu. Ska köpa jympa kort på friskis på måndag. Hoppas att det hjälper lite extra mycket.

Ge inte upp!!! Du klarar det!!! Har du klarat det tidigare kan du klara det igen!! DU KAN!!! LYCKA TILL!!!

• elnus

Jolien..

ha ha "brudsyndrom" det var roligt!! har faktiskt inte tänkt på det. blev bara så otroligt glad för klänningen. den kostade bara 1500 värsta kapet!!

jag är 165 och vill väga mellan 60 och 65 kg. det tror jag är rätt lagom. Hur lång är du?

jag önskar oxå att jag hade ngn att träna med det är verkligen trist att göra det själv och man har aldrig ngn som kan dra med en när man inte vill! Jag bor i jakobsberg och Friskis ligger i samma hus som jag jobbar så jag hoppas att det ska underlätta.

Vi får peppa varandra!!!

• elnus

Simma är jätteskönt, men på simmhallen här är det alltid antingen en massa ungar som för en massa liv och skvätter massa vatten eller pensionärer som tar upp hela bassängen! Helt värdelöst! Det enda som är bra är bastun efteråt.

Jag har precis fyllt 27 år och är så glad att jag äntligen ska gifta mig. vi har varit tilsammans sedan jagh var 19, men han har liksom inte fått tummen ur och friat och mig hade han "förbjudit" att fria. Du tillhör nog iallfall de yngre på BT, men det är bra tycker jag att vi är olika och har olika förutsättningar och erfarenheter. Jag hade velat gifta mig tidigare, men men ..... bättre sent än aldrig!

En annan anlednign till att jag vill gå ner i vikt är att jag vill försöka få barn efter bröllopet,och det är svårare att bli gravid om man är överviktig och det kan räcka med fem kg! Så jag har mycket motivataion, men det är så svårt att tänka på det när man står i i affären eller när det är kallt ute och man inte vill gå och träna.

Lycka till med simmningen. Det kan verkligen vara skönt att simma! och det är ett bra sätt att träna hela kroppen!

oj, det här blev långt.....;) hoppas det inte gör ngt.... ska försöka vara kortare i fortsättningen.
    // E

• elnus

Vad äckligt med nakensim!!! Blä!! det är ju äckligare att simma naken än med badräkt. Bara för att hon inte fattat att man kan köra badräkten i tvättmaskinen!! ;)

Vikten påverkar fertilitetn, jag vet inte riktigt hur, men kroppen behöver balans för att bli gravid är man över eller underviktigt blir det sämre balans och svårare för kroppen att bli gravid. Jag har läst massor om det. Vi har försökt i snart ett år att bli med barn och ska söka läkarhjälp efter bröllopet om det inte blivit ngt innan dess.

Jag förstår vad du menar när folk säger att du är för ung. Det sa de till oss oxå, vi var 20 när vi förlovade oss. men nu har vi visat dem att kärlek kan hålla även om man träffas när man är ung! Varför ska man leta vidare när man redan har träffat den rätta? Det verkar bara dumt, det är väl bättre att tacka och ta emot och vara glad! Jag tycker att du har haft tur!

tack för tipset om naturdiet. ska kolla in det så fort jag kan. Nu måste jag gå och jobba... blä... trist men nödvändigt. Sen åker jag bort över helgen om du undrar vart jag tar vägen! Jag lovar att vara tilbax på måndag iallfall!

lycka till med mat och träning i helgen! och håll dig undan konstiga nakna tanter!

Kram // E

• elnus

jolien:

vad kul att det funkar!! jag tror jag ska prova oxå! Idag ska jag köpa träningskort!! Jaa! hoppas jag kan börja träna redan i morgon :)

lycka till // E

Svar på tråden NUTRILETT