Simma är jätteskönt, men på simmhallen här är det alltid antingen en massa ungar som för en massa liv och skvätter massa vatten eller pensionärer som tar upp hela bassängen! Helt värdelöst! Det enda som är bra är bastun efteråt.
Jag har precis fyllt 27 år och är så glad att jag äntligen ska gifta mig. vi har varit tilsammans sedan jagh var 19, men han har liksom inte fått tummen ur och friat och mig hade han "förbjudit" att fria. Du tillhör nog iallfall de yngre på BT, men det är bra tycker jag att vi är olika och har olika förutsättningar och erfarenheter. Jag hade velat gifta mig tidigare, men men ..... bättre sent än aldrig!
En annan anlednign till att jag vill gå ner i vikt är att jag vill försöka få barn efter bröllopet,och det är svårare att bli gravid om man är överviktig och det kan räcka med fem kg! Så jag har mycket motivataion, men det är så svårt att tänka på det när man står i i affären eller när det är kallt ute och man inte vill gå och träna.
Lycka till med simmningen. Det kan verkligen vara skönt att simma! och det är ett bra sätt att träna hela kroppen!
oj, det här blev långt.....;) hoppas det inte gör ngt.... ska försöka vara kortare i fortsättningen.
// E