• 17/6 -06

NUTRILETT

hej!

Ny här på denna tråd

jag äter nutrilett bars till lunch och middag, ska försöka varje dag här ett tag framöver men det går ju inte alltid.

"Kom på" att jag skulle vilja gå ner 7-8 kg till juni

Är det möjligt tror ni?

• 17/6 -06

jolien

jorå jag blir mätt!
    jag äter ordentlig frukost och 2 mellanmål om dagen, oftast frukt, ibland någon macka och MYCKET vatten.
    Får hoppas att det går bra framvöer också!

• 17/6 -06

hej!

Började med Nutrilett idag och ska köra 2 veckor med bars (klarar inte att dricka pulvret)

Hur går det för era andra??

• 17/6 -06

Jolien:

här har du en som provat allt

Gi är bra, håller med dig!
    Jag har GI-tänket i huvvet samtidigt som jag tränar. Alltså inte samtidigt men tänker på HUR jag äter
    Själv har jag inte så många kg som jag behöver gå ner, ca 5-6 men nu sitter limpan runt midjan som berg och nutrilett är en bra kickstart!

Däremot skulle jag aldrig få för mig att dricka något som jag kräks av (pulver) utan tycker barerna är kanongoda!

Lycka till alla här inne!

• 17/6 -06

äh jag slutade redan kl 21 samma kväll och började äta bra, regelbundet o träna och nu har jag denna vecka minskat över 1 kg.

• 17/6 -06

hej!

har varit inne o skrivit i andra nutrilett-tråden

hur går det för er?
    jag började i onsdags och äter vanlig frukost men byter sedan ut resterande mål mot bars, promenerar och gör pilates.

Hitills har jag gått ner 2 kg och har 6 kvar till juni, hoppas jag fixar det

Svar på tråden NUTRILETT