NUTRILETT
jag har gått upp i vikt..Men på måndag, då ska de ner..USCH!!!!!!!!!!!!!
jag har gått upp i vikt..Men på måndag, då ska de ner..USCH!!!!!!!!!!!!!
Haha, usch va deppigt det känns här nu!!! som Tillie sa..NYA TAG TJEJOR!!!
Jag kör igång på måndag!! Åh jaa, verklige nu ska de händas nått, ni med, ni klarar det!!! GO GO GO GO!!!
STOR KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaha, lindab, va heter den dieten?? Med rådgivare oxå? hmm, låter intressant, jag vill ju..Men men, har lagt sig iggen...
USCH!!!!!!!!!
Fattar ni det här? Äver fast man verklgen VILL så mycket, ni vet, bli va med de sista övervikten, så bara faller man ner igen. Äter fluff!!! Är det nån som smakat, det är marshmallows påburk, kletigt o gotttt..men innehåller bara socker och äggvita. LOL. Inge bra för figuren...Bläääää...
Jag vill, jag vill, jag vill...
Snart så..
Hur går det för er andra tjejer?
Klarar ni det?
Hur mycke mer har du gått ner nu Juliette ?
Och Uller o Tillie, har ni det bra? Tufft?
Stora kramar!!!
17/6 -06
Jaha, men blir du mätt på dem?
De är iofs goda :D
JAAA, klart att du klarar det!!! Någon här inne har gått med 30 kilo, varför skulle inte du klara 7-8 kilon??
Du kommer klara det! Självklart, men du kör inte intensiv då, inge pulver...Men äter du frukost o kvällsmat då? eller?
KramAR!
Men hurrni, hade nästan glömt den här tråden!!!
Hur går det???
Jaha, det har jag försökt med förut...gick faktiskt ner på det, räkna points osv...men men..kämpar på...
Elnus!
Kör du med Nutrilett?
Hur mycket har du gått ner?
Jaha!
Men okej, tror du att du klarar det med nutrilett..smakar ju inte så väldans gott...Ska du köra intensivt då i 2 veckor?
Jag har slutat hel efter ha gett upp!!! Usch..har till och med gått upp 2 kilo!!! Nu har jag 10 kilo att gå ner...Och jag viiiiilll!!!
Men ack så JOBBIGT!!! Har till i maj..kommer inte klara det...BLÄ!
Hur lång tid har du att gå ner på=
Ofta är det ju bäst att starta med intensivt 2 veckor, va jag har fåt lära mig. Och om mat vill äta mellanmål ska man äta morötter (haha, sannt faktiskt)
Och sen efter två vekor börrja trappa upp med lite mat, men liksom inte en big mc o compani ...
Hahah.. www.nutrilett.se
Elnus...
Typiskt "brudsyndrom" att köpa för
liten kläning "för att man ska vara smal" men det är ju självklart en motivation!!!
Jag gifter mig inte förens 2008 men min bror gör det i Maj, och då vill ja va snygg hahahah!
Jag vill oxå gå ner till ca 70 kilo..10 kilo ner asså, BLÄ..
Hur lång är du? Och vart bor du? Har förut oxå friskis kort men du vet, INGEN ville följa med mig o träna. Så simmade jag varjemåndag förut, men ack, trisst utan nån!! HAHH..bra disiplin hu?!
tacK!! Ja ska köra igång hm, vet inte när..1 aprill? Då har jag 1 månad och 20 dagar på mig tillmin brors bröllop!!!
Och du kommer klara det!!! jag loooovar!!! KÄMPA!!!
Är det sannt 1500 spänn!!! Nääe va underbart!!!!!!!!!!!!!
Jaa, det ärlagom, man kan räkna ut sitt BMI på nutrilett "testa dig själv".
Jag är 1.74, väger 81 kilo typ...pendlar upp och ner...
Men jag vill väga typ 70...Det är ju främst inte siffrorna som stör mig utan min mage och aah, mig själv!
Men det är ju skönt iaf, att det är nära. Jag bor i Hornstull (dödermalm) där finns både friskis o andra Gym, plus simhall.
Ska nog ta o börja simma igen, det har jag alltid gjort. och älskar det. Men om det blir ett uppehåll en vecka, så är detlätt att det inte blir av igen (som i mitt fall)
Får jag fråga hur gammal du är? Själv är ja 18 (kas ke yngst påBT )
hahah! Det är verkligensannt det där med alla pensionärerna.
Där jag simmade på måndagar var det "kvinnobad" det betyder att alla som ville får simma näck. men det ville jag inte göra. Så kom det fram en tant till mig o sa åt mig att " ta av dig den där bakteriesamlande dräckten" .
Men nope, i did´nt...:P
va mysigt att du äntligen få gifta dig nu då. Jag och min pojkvän ska förlova oss om ett år. Vi är ju unga, vissa tycker att vi är för snabba, men vi vet verkligen vart vi har varandra och att vi vill leva med varandra resten av livet.
Så om 2 år smäller et, i maj
Men så mysigt med barn, det är ju sååå underbara. Jag kommer dock vänta många år på barn, som sagt, uuung..Kanske vid 25 års ålder eller så .
Är det sannt, hur kan vikten påverka barnafödandet,de hajjar inte jag, är det så att kroppen har svårare att "hålla kvar" spermierna eller vad? ( )
Ingen fara med långa inlägg, jagskriver ju själv långa...Iaf när jag har tid
/ Jo
By the way.
Jag har kört med "naturdiet" tidigare. Och man kann göra ett sheema där för viktnedgången, jätte praktikst, länkar dit...
www.naturdiet.se/weightprogram_form.asp
E.
Aaah, precis...Stenålderstant, haha..Ne
skoja. Hon visste väl inte bättre..
Jaha, men oj då. trodde inte att de påverkades så lätt. men hoppas verkligen att ni får tillskott då, ni har ju väntat så länge menar jag...Och att länkta, det vet jag hur jobbigt det kan vara...
Jag håller helt ned dig om åldrar. Verkligen. När man väl hittat rätt bland alla fiskar, varför meta vidare "efter någon som kanske är bättre". Bull sh*t
Tack, va snällt, jag vet att jag ahr haft tur att hitta honom så här tidigt, men det är underbart att veta att vi får växa ihop istället för att senare i livet träffa någon med helt andra vanor och tankar om livet...
Hahaha, aah, jobbet...jag pluggar ju, är inte i skolan idag (hoppade den lektionen jag hade idag och stannade en dag till hos min pojkvän som bor 15 mil från mig, ses mest på helgerna igentligen.. )
Men jag jobbar helg och x-tra kväller inom vården oxå, so I know the feeling..
japp, kolla upp det, faktiskt kul att se det framför sig hur det rör på sig (vikten).
tack så mycket, ska se hur det går, nu ska ja gå o äta lunch, ingen nutrilett idag utan lax o potatis..
Hade så bra i helgen! Ta hand om dig!
kramar/ Jo
Hmm, smart att bara köpa bars, det kasnke man kan göra...;Men jag har faktiskt börjat med GI dieten, SÅÅ bra...
Ska förklara för er som kanske inte vet.(väldigt enkel förklaring, orkar inte gåå in på massa termer o sånt)
Första 3 dagarna äter man bara proteiner och fett+ grönsaker, men inte majs eller frukt.
Sen, kan man, om man vill börja lite smått SMÅTT med ett grovtbröd på morgonen etc. men bara lite eller kasnke lite fullkornspasta...OCH ÄT MYCKET KESO, det bästa o godare allternativet till såser och dressingar...
Och man får äver äta frukt efter 3 dagar, men bara liite...Och sen choklad (JA det är sant) men den ska vara över 70%.
Det här fungerar SÅ bra.
Det här är en enkel version, radikal, det fins många undantag men det här är enklast att komma ihåg. OCH Drickmycket..inge varm choklad eller saft utan VATTEN.
2 av mina närmaste gick ner 15 kilo och den andra som fortfarande håööer på (efter två veckor) 8 kilo!
Så jag har hålt på i 2 dagar och minskat 1 kilo (helt otroligt)
PS..Om man kräks av pulvret kan man blanda med lättmjölk (tips frå en annan BTare)
Ja Elnus!!
Gör det, jag tror verkligen på det, kanske tar längre tid än men intensiv nutrilett men det ger ett fast resultat...
Jag har ju redan gått ner...O är prpp mätt på god heter..
Det går bra!
Jag har börjat med GI och gått ner 3 kiloo nu på 5 dagar, så det känns bra.."rasar" vet jag inte, men neråt går det...ska till Turkiet oxå så då äter jag inte så mycket för jag har inga cash...Hehe..
Men men..,Ner går det
Nej jag har inte testat med sparris..testa en portion o så om den är värd att köpa mera av..
Vet ni..Nu har jag gått ner 5½ kilo på 1 vecka med GI!!!
Vet ni hur underbart det känns att behöva dra upp jeanssen underdagen för att de hänger??
Toppen!
Testa de dieten, bättre en nutrilett som jag testade innan!