• Drillen

Snyggt med percingar eller?

Villket är det bästa stället att ha percingar tycker ni? funderar på att göra någon mer men vet ej riktigt vart. några förslag?

och vilket ställe är det bästa stället en kille kan ha percing?

• Svar på tråden Snyggt med percingar eller?
  • Drillen

Chokladtårtan hur gammal var du när du tog ut dom och när du gjorde dom? kramar

• busgumman

Hade piercing i naveln förut men va tvungen att ta ut den Saknade den i början men nu tänker jag inte direkt på det.

• pickolina

Ogillar piercings, tycker att det är ofräscht och inte alls snyggt.

Haft massor av hål i öronen men låtit dem växa igen, förutom ett på vardera sida så jag kan ha örhängen som "vanliga" människor. Går nästan alltid utan dock. Har även haft en piercing i naveln men lät den växa igen efter inte alltför länge.

Gällande piercings i tungan tycker jag att det är vidrigt, alla man ser med piercings i tungan har alltid ruskigt ofräscha tungor. Det är ju inte direkt så de tar ut sin piercing två ggr om dagen för att använda tungskrapa... Huah...

Alla gör så klart sina egna val men jag vill inte själv ha några och vill inte dejta en kille som har några heller... Nasty!

• Chokladtårtan

Näsan var jag 17 första gången, sen var jag 21 andra gången. Läppen var jag 22. Jag tog ut dem förra året, jag var 25 då.

Fyllar snart 26, och tröttnade som sagt. Det känns mycket bättre utan piercingar. Skönare, och jag tycker jag ser snyggare ut.

• lolabe

Ärligt talat känns piercing väldigt...1996 typ. Begriper inte grejen, tycker att det är rätt fånigt och ofräscht (speciellt inte nu - 10 år senare liksom...)

• Drillen

okej kan första att du kan ha börjat tröttna det finns många som gör det har polare som tog ut dom bara några dagar efter de gjort dem men sen har jag de som har massor och kompisar som gör väre saker. jag tror det är lite upp till vad man är för person och vilka man har i omgivningen. många av mina kompisar gillar inte alla jag har men andra hälften gör.

• Drillen

pickolina hur många hadde du i öronen innan då?

om jag säger så här det beror helt på vad killen har den någon stans ;)

• Drillen

jag kan förstå att man tröttnar kanske på percingar till slut men varför känns det som det var mer för tio år sedan nu i dag har det typ blivit fler och på mer vågade ställen. vad menar du att det var från 1996? varför just då?

• Delicatoboll

pickolina

Håller helt med dig. Om en person med piercing i tungan pratar med mig kan jag inte förstå ett ord då jag blir helt distraherad av en äcklig metall grej som åker in och ut.

• Drillen

Delicatoboll du jag har en percig i tungan och det flesta tror ej att jag har det jag har polare som har en som är 5mm bred och en som har 10mm och ska upp till 18mm han som har tiomm märker man det lite på men knappt det så förstår inte riktigt vad du pratar om de syns inte när man pratar bara om man verkligen vill vissa den och typ latchar och leker men men kanske är annorlunda när man ej har det sj. vet ej

• pickolina

Drillen

Jag minns inte hur många hål jag hade i örat, många var det i alla fall... Jag hade två hål där som jag tagit innan sedan tog jag en massa hål samtidigt och de ville aldrig läka ordentligt så jag tog ut dem... Glad för det nu, tycker inte att det är snyggt med en massa hål/örhängen, väldigt 90-tal och omodernt.

Nej det beror INTE på var killen har den, inte för min del...vill inte ha en kille med piercing helt enkelt, lika lite som jag skulle dejta en kille som rökte eller snusade, NEVER!..

Gällande att se tungpiercing.. På vissa ser man det väldigt väl och på andra knappt alls men för min egen del är det framförallt hygienen som spelar in. Jag använder tungskrapa för att alltid ha fräsch och ren tunga (mun över huvud taget) och de flesta med tungpiercing sköter inte hygienen med tex tungskrapa pga piercingen sitter i vägen och deras tungor är vidriga.... Huah...

Talar inte om alla nu utan majoriteten och hur jag känner inför piercings.

• Drillen

okej förstår din årsikt och respekterar den :)

Svar på tråden Snyggt med percingar eller?