Snyggt med percingar eller?
Villket är det bästa stället att ha percingar tycker ni? funderar på att göra någon mer men vet ej riktigt vart. några förslag?
och vilket ställe är det bästa stället en kille kan ha percing?
Villket är det bästa stället att ha percingar tycker ni? funderar på att göra någon mer men vet ej riktigt vart. några förslag?
och vilket ställe är det bästa stället en kille kan ha percing?
Jag har i näsan, naveln, tungan och jag älskar dom skulle aldrig ta ut dem ;)
bästa stället killen kan ha piercing ja du kanske i läppen?
eller varför inte tungan..
urk, nae, en kille jag traffade for en del ar sedan hade tungpiercing och den gjorde ingen nytta, tvartom. sa den fick han plocka bort m jamna mellanrum.
Tycker ABSOLUT inte det är nått fel med piercing i tungan finns rätt roliga saker man kan köpa till killen för att ja ni förstår nog..
okej skysta ställen du har på har i tungan, naven, hella öronen plus tre i bröstvårtena skulle heller ej ta ut mina men funderar på att göra läppen och lite så.
och håller helt med att percin i tungan på en kile är ett bra ställe inget fel när det har där nere heller ;)
Emhaha varför kunde inte tung percingen var i? vad var det för fel att han hadde den? tycker du det är fel med anndra perccingar eller bara tungan? kram sandra
Jag har hål i öronen.
Jag vill pierca mig i bröstvårtan (bara den ena), näsan och kanske i läppen. Får se när det blir av, men någongång ska de nog bli av.
Tycker att det är helt blasé med piercing nu. Förut ville jag pierca både naveln och tungan, men gud så glad jag är att jag INTE gjorde det!
Jag hade piercing i läppen och näsan, men tog ut dem för inte så länge sen. Jag tröttnade helt enkelt, det kändes som om jag växt ifrån dem.
SadPsychoBitch jag tycker du ska perca dig i bröstet och läppen och mm. jag vill med ha i läppen men lite osäker för det är i ansiktet men. jag kan svar på att jag tycker att det är snyggt i brösten för jag har tre i mina. =)
bara att du känner att det är det du verkligen vill göra så gör det. går alltid att ta bort. och syns inte så mycket efteråt inte som en tatuering som är
permanent.
om du skulle gjort naveln och tungan kanske du skulle gillat det i dag. beror nog på vem man är och varför man vill ha dom så det ej är för att alla andra har det. så jag är glad för din skull att du ej gjorde det för du skulle ju kanske bara ångra dig sen. sj har jag inte ångrat än enda och jag har några stycken. =)