Inlägg från: storågrov |Visa alla inlägg
  • storågrov

Hon"bara" stack!!

Jag vet inte om jag är den bästa att svara på det här, men jag kan ge mina synpunkter.
    En del kvinnor(åtminstone alla som jag haft som vänner(20-tal st)) menar INTE alltid vad de säger, de kan ofta säga motsatsen för att på nåt konstigt sätt försöka ge tips om vad man borde göra.
    Man ska ofta INTE göra som de säger, dock ibland så MÅSTE man göra som de säger, när man ska göra vad går inte att säkert veta, man måste chansa.
    Bästa sättet är att chansa på det bästa alternativet för henne och säga att man missförstod om det blev fel.

Exempel:
    Säger hon (argt) att hon inte vill att du fjäskar, innebär det ibland att hon vill just det(inte alltid dock, men blir det fel, säg att du missförstod och du älskar henne så mycket.)
    Säger hon (argt) att hon inte bryr sig om vad du väljer så ska du riktigt se upp, då kan det vara viktigt, ett test för och se om du bryr dig om hennes känslor.

Min erfarenhet är att kvinnor inte hör vad man säger utan tolkar känslorna kring det hela, i ditt "OM..." uttalande så fanns det en möjlighet att tolka in känslan att du ville hon skulle flytta(vilket du tyckte OM...), vilket hon då "hörde".
    Hon kan svära på att du sa att du ville att hon skulle flytta(och hon tror verkligen det), om man kan konfrontera dem med verkligheten eller inte beror på situation och person.

Men nu till mitt tips i din specifika situation:
    Var sann mot dig själv, visa vad du känner, känner du att du älskar henne visa det då.
    Känner du att du vill ringa henne, gör det då, men se till att det handlar om henne.
    Känner du att du vill fjäska, gör det, visa henne vem du är och hur mycket du älskar henne.
    Om du gör vad du kan så kan du inte ångra det sen, för då har du gjort allt, gör du nåt som går överstyr/säger saker som du inte menar, säg det sen att det blev fel men du ville verkligen visa hur mycket du älskar henne.
    Både män och kvinnor gillar att känna sig utvalda, har du möjlighet att visa på varför du valt just henne så är det bra.

Men viktigast av allt det är DIG och dina egenskaper hon älskar, inte mig, tro på DIG själv, känner du att nåt av mina råd är fel, följ INTE dem.

Svar på tråden Hon"bara" stack!!