Inlägg från: Delighted |Visa alla inlägg
  • Delighted

vill veta allt om bröstoperationer!!!

Prinsessan,

Finns en jätte bra sida wom heter www.qvinna.info och där började jag och leta all info. Där efter tycker jag du ska boka in några konsultations tider på kliniker, bäst kanske är att välja nära där du bor. För på konsultationen finns ju den mest kunniga personal som kan besvara alla dina frågor. Alla här inne talar ju av egen erfarenhet. Vilket är underbart! Så, när du har en fråga, om något du undrar över, kankse om någon har någon personlig åsikt, eller erfarenhet, så tycker jag att du ska skriva på alla forum! Detta och plastic, det som är rekomenderat här uppe!

Det är en DJUNGEL där ute. Men på qvinna.info kan man alltid börja att läsa all fakta. Sedan kan mna ju söka sig vidare till utländska hemsidor!

Alla som är inne på de olika forumen är väldigt hjälpsamma, men det är lite svåart för en, som enskild privatperson, att förklara hela implantatvärlden! :)

lycka till!

ps: av egen erfarenhet, akta dig för disskusarna på passagen, de är verkligen skit, massa "detärskamligt.ochidiotiskt.ochbarabimbosarsomopererarsig" där inne! Taket är mkt högre här inne:)

Svar på tråden vill veta allt om bröstoperationer!!!