Inlägg från: Miss Sophie |Visa alla inlägg
  • Miss Sophie

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Tittut

Kunde inte låta bli att logga in från jobbet alldeles nu....must have been ment to be!!

Återkommer när jag sitter hemma i lugn och ro

• Miss Sophie

Nu känns det riktigt verkligt!!! Min sambo gick just iväg och la inbjudningarna på postlådan

Efter att ha skurit och skrivit och frankerat igår kväll är de klara och postade....en härligt konstig känsla! Det pirrade i min mage när jag såg våra namn i tryck för första gången!

Blir spännande att höra om vi får några reaktioner när de dimper ner hos släkt och vänner. Alla vet inte att det är dags för bröllop ännu

Midsommardagsbruden: Kommer garanterat att behöva mer lokala tips, så jag håller mig kvar i denna tråd hi hi

Vi har bokat Fröberg&Sjöberg, men de var inte helt 100% på att de inte skulle vara på semester då, så egentligen känns det inte alls som att vi bokat.....de sa att om de måste ställa in skulle de hjälpa till att hitta ersättare, men jag gissar att det beror på när de ställer in om det går att hitta någon...Ja ja det är väl bara att hålla tummarna!

• Miss Sophie

Midsommardagsbruden:
    Idag får nog alla vinröda kuvert med guldskrift på posten
    Jag lovar att återkomma med eventuella reaktioner hihi

• Miss Sophie

Tihi, nu börjar reaktionerna komma på våra inbjudningar Å hittills har d varit positiva.....tur det!

• Miss Sophie

Ser jättefint ut Sanasol!
    Jag är imponerad (å lite avundsjuk) på er tjejer som har tid, ork och inspiration att fixa hemsidor!
    Själv är jag så nöjd om jag får ihop själva bröllopet

• Miss Sophie

Vi pysslade ju med inbjudningarna i början av veckan och när sen de var skickade så känns det som att vi kan ta lite "planeringsvila"
    Vigsel, festlokal, cateringfirma och underhållning (hoppas vi fortfarande i alla fall) är ju bokade, så det känns inte som att nåt är akut.

Måste ta mig i kragen och slå en signal till din fotografkompis, för jag har fortfarande inte fått nåt svar på mitt mail.

• Miss Sophie

Sanasol, han skulle bara våga

• Miss Sophie

Det ser verkligen bra ut, kan lova att jag kommer att gå in och tjuvkika när ni fixat länkarna! För jag vågar nästa sätta en slant på att adressen till din hemsida kommer ut i en tråd här på BT

Har för mig att jag tidigare i tråden läst att du är inne på en bukett liknande Midsommardagsbruden, å då är det ju helt toppenfint att ha hemsidan med den layout ni har nu....

• Miss Sophie

Jag är en väldigt röd tjej så det blir mörkröda blommor, lutar åt rosor och kallor..

Jag vill ha en lite tuff och spretig bukett, för det är också lite jag..... så det blir nog en ganska assymetrisk "överdel" (kan man säga så??) med spret och så hängingt spret nertill...

Gu va det där lät konstigt, men jag kan inte förklara på bättre sätt ha ha

• Miss Sophie

Aha, jag håller tummarna för att det inte är några problem med mörkröda...får släppa lite på "kontrollen" kanske

Åh jag är ju så "pratsugen", men nu måste jag gå, för jag har lovat att ta en promis med en kompis.

På återseende

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3