• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Sanasol

Saknar Dig! Hoppas Du hittar mig igen!

• Midsommardagsbruden

Ammo

Hej gumman!

Hoppas Du valde rätt!!! Tyckte Du var så himla vacker i min klänning!!!

Lycka till/ Kram Pia

• Midsommardagsbruden

nellie 06

Tack för alla söta ord i andra tråden!

• Midsommardagsbruden

Miss Sophie

Titta gärna in hit så kanske jag kan ge mer lokala tips om Du behöver framöver!!!

• Sanasol

Hihi... hääär är jag! :D Har precis fått mail från restaurangen 490 kr person kostar maten, tre rätters. Sen kostar brudskål och vin till maten ca 45 kr per glas, beroende på vad vi väljer för vin. Dessertvin 65 kr/ glas, hade ni det eller känns inte det lite överflödigt?

Halva priset för maten om barnen är under 12 år, kommer ha en gäst som är det förutom de tre som är väldigt små och de kommer vi nog beställa något annat till! :D

• Miss Sophie

Tittut

Kunde inte låta bli att logga in från jobbet alldeles nu....must have been ment to be!!

Återkommer när jag sitter hemma i lugn och ro

• Midsommardagsbruden

Åhhh! Kul att "SE" dig höll jag på att säga!

Låter som ett mycket bra pris för den menyn. Ska ni både ha dessert och bröllopstårta eller? Vi hade ju endast tårta till kaffet och valde därför avec av olika slag för gästerna att välja mellan. Kan vara gott med ett dessertvin till det ni valt!

• Midsommardagsbruden

Miss Sophie

Hihi! Känns som jag samlar in alla mina "barn" till middagsbordet ungefär

• Sanasol

Mmm, får se hur vi gör med dessertvin. Själv är jag inte ens särskilt förtjust i det! Men det får man ju testa när vi proväter menyn. Känns överkomligt alltihopa tycker jag...

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Fick inget svar på frågan...visst var det dessert eller både det och tårta?

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3