• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

:D Bara att ta ordentliga tag nu, är ju trots allt inte så himla länge kvar! :D

• Midsommardagsbruden

Halloj tjejen! Är du online eller?

• Sanasol

Nu är jag det, kanske lite sent?!

• Midsommardagsbruden

Mmmm, somnade gott vid 23-tiden igår...zzz...

• Sanasol

Hihi, själv var jag uppe halva natten och väntade på mannen, alltid lättare att somna när man gör det tillsammans tycker jag! :D

• Midsommardagsbruden

Det säger du!

• Sanasol

Fast man måste väl lära sig annat med, det är ju inte direkt bra att jag är vaken skitlänge mitt i veckan, på helgen är väl en sak! :D

Har fått bekräftelse på bokning av fotografen nu, känns jättebra! Har fått fast pris också så det påverkas inte ifall det skulle höjas till 2007!

Har börjat kika efter hus litegran, vi måste ju ha någonstans att bo om vi ska flytta till årsskiftet! Fanns inga just där vi vill bo, men man får höra lite med folk som har kontakter, förhoppningsvis hittar vi ett att hyra eftersom vi helst vill bygga eget sen! :D

• Midsommardagsbruden

Jaha du menade allvar det där med att det var lättare att somna, trodde du bara ville mysa...

Spännande med flytt och hus, det blir mycket kul som händer framöver!!!

Jobbar han ikväll med?

• Sanasol

Hehe, jo jag har haft lite svårt att sova på sista tiden! Och då blir det lättare när man inte är ensam, men visst är det mysigt med.

Jo, det är mycket som kommer att hända! Men, man försöker ändå leva i nuet.

Han jobbar ikväll med, men i morgon blir det mysdag! Själv sitter jag och skriver ner lite inför ett skolarbeta och smuttar på lite vin, ska nog ta mig ett bad sen också!

• Midsommardagsbruden

Låter trots allt som ett bra upplägg en lördagkväll! Förena nytta med nöje!!!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3