• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Det blir inte sparat särskilt mycket när vi gör dem själv eftersom vi då kommer köpa dels de där magneterna som ska sitta i, sidenband, finare papper och grejjer till embossing... samt utskriftkostnad. Går nog på ett ut ungefär...

• Midsommardagsbruden

Ja där ser man. Då är det bara att ta (ännu ett) svårt beslut... Du har nämligen två fina att välja mellan!

• Sanasol

Mmm, men ska nog försöka göra egna ändå! Det är ju trots allt unikt, sen blir dem precis så som vi vill ha dem också! :D Förhoppningsvis vill säga!

• Midsommardagsbruden

Tänkte just på att de blir unika och personliga, samt att du både har tid och framförallt kunskapen och sinne för det konstnärliga. Dvs allt som jag önskar att jag själv hade vid samma tidpunkt!!!

• Sanasol

Hihi, beställde ni era färdiga? Tror jag vet vart ni köpt dem ;) De är riktigt snygga iaf! :D

• Midsommardagsbruden

Japp! Kortdesign. Men jag hade velat ha mer av färgen rosa i trycksakerna, men vi blandade ju det med vitt, silver & guld så det blev ju rätt bra ändå! Vi får väl rulla på så ingen anmäler mig för reklam!

• Sanasol

Hihi, japp vi får det!

Vad ska ni laga för middag idag? Ska nog göra makaronilåda med bacon, lätt att ta med till skolan och värma sen också.

Puh, snart helg igen också! Går så himla snabbt, redovisning i morgon och sen ska vi fira mammas 45-årsdag på fredag! :D

• Midsommardagsbruden

Här igen, sonen fick lov att besöka toaletten, det går jättebra att sluta med blöja men jag tror han håller sig med "de stora sákerna" tills han kommer hem från dagis.

Ikväll blir det rester av smörgåstårtan jag bjöd på jobbet. ( En tradition vi har när man fyller år)

• Sanasol

Vad skönt att det går bra för honom! Jo, för endel barn är det ju lite nervöst det där just i början!

Mhm, skulle bli smörgåstårta på fredag! Dock gillar jag inte det så mkt, blir för mkt majonäs och grejs hur lite man än tar tycker jag, men de andra gillar det så det skulle visst finnas nåt annat med... vad jobbig man är!!

• Midsommardagsbruden

Den här smörgåstårtan var så himla god. Sa just imorse att det är en konst att få en tårta så saftig men ändå inte fet i smaken.

Kul med kalas, vilken ung mamma du har! Fast du är ju inte gammal heller

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3