• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Hej Sanasol! Online eller?

• Midsommardagsbruden

Hmmm, misstänker att maken INTE jobbar i alla fall om du inte är här!!!

• Midsommardagsbruden

Javisstja!!! Du skulle ju på uppvaktning hos din mamma! Jag är såååå glömsk!

• Sanasol

Hej hej! Hemkommen från mamman nu, har ätit romantisk middag tillsammans med blivande maken ikväll och delat en flaska vin och snackat lite bröllop! Mysigt som attan, även kollat melodifestivalen, lite besviken tyckte att Magnus Bäckströms låt "In the name of love" skulle gått vidare till finalen istället för Linda Bengting... vad tyckte du?

• Midsommardagsbruden

Hej Svej! Saknat dig!

Gillade Sahlene, så jag är lite depp

Annars har vi haft fullt upp! Gamla köket är utrivet, medan maken slet var vi på bio; "den lilla kycklingen" och var ute och åkte snowracer.

• Sanasol

Härligt, då har ni nytt kök snart då!! :D

Var filmen bra då?

• Midsommardagsbruden

Får väl se om köket kommer på onsdag som lovat??? Sätter in det nya på lördag i sådana fall.

Jovisst, filmen var lite söt! Popcorna goda. Snart har Bambi premiär, så då blir det ett bio-besök igen!

• Sanasol

:D Härligt, och så fint det kommer att bli!

Mysigt med bio, kommer ihåg känslan första gångerna man var på bio som liten! Tror nog Melwin känner detsamma! :)

• Miss Sophie

Tack för krya på hälsningarna, men jag blev inge bättre....har legat däckad hela helgen och nu skulle jag bara in och betala lite räkningar och passar på att kolla tråden....tillbaka till sängen...snörvel...

Verkar som att ni har/haft en bra helg, härligt!!!

• Midsommardagsbruden

Sanasol & Miss Sophie

Hej hopp! Här är lite kaotiskt nu när vi inte har något kök, men det ska nog lösa sig. Har lånat föräldrarnas lilla spis med två pytteplattor där jag nu utövar små kulinariska delikatesser. Kan ni tänka mig stå och röra i två små pannor på knä på golvet!!! Ja, ni fattar. Min gamla dockspis är större! Men snart kommer nya köket ( om en vecka 9 om allt flyter!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3