• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Ja inget kök i sikte än på ett tag, men jag måste nog erkänna att det är lite mysigt på sitt sätt!

• Sanasol

Mmm, alla saker har väl sin charm ett tag! Dessutom, den som väntar på nåt gott...

• Midsommardagsbruden

Jas, menar det! Nu ska vi på sång! So long!

• Midsommardagsbruden

Miss Sophie

Piggare nu?

• Sanasol

Roligt på sången? Har spelat gitarr här så fingrarna blöder, gör ont att skriva på datorn... ajajaja!

• Midsommardagsbruden

Jättekul! Åhhh vá avis jag är på alla som kan spela gitarr!!!

• Sanasol

Ja, det är såå roligt! Har suttit och spelat lite grejjer som jag skulle kunna tänka mig på bröllopet faktiskt, bridezilla som man ju är! ;)

Vi har funderat på att ha en låt instrumental när vi går ut istället för en marsch på orgel. Har pratat om Visa vid vindens ängar eller För kärlekens skull, då alltså helt insrumental på akustisk gitarr! Vad tror du? :)

• Midsommardagsbruden

Låter stämminingsfullt! Tårarna kommer bara jag läser raderna, För kärlekens skull!!! Den hade ju vi som solosång, snyft! Såååå vacker!

• Miss Sophie

YES jag kan andas genom näsan igen
    Piggare och piggare för varje dag..

Tjuvläser (och skriver) nu från jobbet, för ikväll kommer mamma och pappa å då ockuperar de rummet med datorn hemma.

Midsommardagsbruden,
    Har lämnat meddelande på mobilen hos din fotokompis, men jag tror inte hon är intresserad då hon ej har hört av sig. Funderar på om jag ska snoka upp någon annan fotograf bara för att i alla fall ha en prisuppgift att ta ställning till i det slutliga valet mellan kompisfotograf vs proffs

Ha en riktigt bra helg Sanasol och Midsommardagsbruden !!!

• Sanasol

Ja, den är verkligen jättefin som solosång också! Vi har inte riktigt pratat så mycket om solosångerna ännu, men vi ska ha två eller tre samt en dikt som hela vigselceremonien börjar med. :D

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3