• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Ja, man får tänka så! Har varit så himla ledsen över de andra ringarna, tagit av dem så fort jag kommit hem för att det är så jobbigt och kliigt... Inte roligt alls, vågade knappt säga nåt till Magnus eftersom det var han som valt ut den. Sen hade jag ju helst velat ha rött guld, men men... detta blir bra!

Japp, melodifestivalen blir det också, vem håller du på??

• Midsommardagsbruden

Diggar fortfarande Anna Sahlin som åkte ut grundomgången så jag shejkar loss så fort den spelas på radio Rix. Suck!

Carolas låt är ju ingen höjdare men hon är född med en enorm utstrålning och framförde sitt bidrag med bravur! Lite hatkärlek har man till den kvinnan!

Du då?

• Sanasol

Jag tyckte inte heller hennes låt var så bra, och tror inte alls att om hon skulle vinna att hon placerar sig särskilt högt på Eurovison... men men...

Håller nog på Andreas Johnsson eller Magnus Bäcklund.

• Midsommardagsbruden

Hej hopp! Då var melodifestivalen över och Carola får representera Sverige i Aten. Hur som helst har hon en enorm utstrålning men BWO var mina favoriter ikväll snäppet efter segraren. Hoppas du har det bra med sambon! Kramelikram!

• Midsommardagsbruden

Är du inte hemma snart!!! Så nyfiken på hur det gick med titten på lokalerna!

• Sanasol

Hej hej!

Kommit hem nu, ska precis ringa och boka om lokalerna. Den som vi preliminärt bokat låg inte alls så fint som vi hade hoppats på, så nu blir det att boka en annan lokal som vi båda gillade, den ligger nära tull kyrkan också! :D:D Dessutom har det hänt massa drastiska saker i vår livsplanering, min karl ska plugga i Umeå så vi blir kvar här till 2012... ojoj! BLÄ, men det kommer bli bra, vi ska till mäklaren i morgon och eventuellt köpa radhus :):) Känns som att man vill ha nåt eget på riktigt när det nu blir så pass länge! :):) KRAAAM!

• Midsommardagsbruden

WoW!!! Ja ibland kan livet ta sina vändningar, men är den typ av människa som tror på ödet! Och vill ödet detta så är det nog det bästa för er!!! Spännande med steget mot radhus, förstår att ni vill ha något mer i boendeväg! Vilken tur att ni fick se lokalerna och ändra beslutet medan tid var! Var ungefär i Umeå skulle ni kunna tänka er ett radhus då? Det är väl inte så billigt heller?

• Sanasol

Nej, det är inte alls billigt! Vi ska till mäklaren i morgon och prata om upplägg, avbetalning osv. Vi måste ju klara av kostnaden själva på en lön, men vi hoppas hoppas hoppas! Detta är huset vi helst vill ha;

www.maklarhuset.se/engines/page___143.aspx&objektid=3205773

:D:D:D

• Midsommardagsbruden

Saftiga priser men verkligen fint! Allt i toppskick!!! Spännande!!! Lycka till hos mäklaren!!! Längtar att höra hur det går!!!

• Sanasol

Vi har hittat några till alternativ nu, så detta ska bli spännande!! :D:D:D:D Hörs i morrn för rapport!! :D

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3