• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Jisses vilken OS-dag!!!

Man blir bara så lycklig!

Läget med sanasol idag då?

• Sanasol

Hihi, japp! Många guld blev det, inte för att jag följde matchen vidare värst aktivt men... ändå. Tycker det är så himla tråkigt att kolla på sport, spelar ingen roll vilken det gäller!

Kom just hem från skolan, så ska snart sätta igång och plugga litegran! Vad gör ni då?

• Midsommardagsbruden

Mycket jobb inför fettisdagen, det har ringt in beställningar hela dagen! Det blev 11 timmar ídag!

• Sanasol

ojojoj!! massa temlor som ska bakas... tänkte baka några här hemma ikväll faktiskt, små sådanna... tycker de man köper alltid är så stoooora!

• Midsommardagsbruden

Många blir det!!! På väg nu...kollar bara av mina mail! Tänk på mig idag! Kramen

• Miss Sophie

Midsommardagsbruden,
    Lycka till med all grädde och mandelmassa

Ni hinner säkert med allihop och de kommer garanterat att vara goda precis varenda en!

• Sanasol

Hihi, tänker på dig för fullt! :D

• Sanasol

STORT kors i taket idag, har köpt träningskort OCH tränat, på samma dag! Helt skakis i kroppen nu, men skööönt trött! :D:D:D

• Sanasol

men hallå? vart håller du hus...?

• Midsommardagsbruden

Tuff vecka! Många semlor! Men vi hörs senare! Extremt trött!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3