• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Sanasol

Bläää, har fått reda på idag att köket blir en vecka försenad!!! Men försöker vara positiv, har alltid gillat att leva primitivt

• Sanasol

Ojoj, en vecka till på camping?! Jadu, jädrar bara att leva med det, skulle nog bryta ihop... men man får tänka positivt... ni har ju varmvatten! :D

• Midsommardagsbruden

Ja!!! Varmvatten och varandra !!!

• Sanasol

Precis!! :D

Vad serveras hemma hos er idag då?? Funderar på middagsmat, tänkte göra en ugnspannkaka, har mjölk som snart går ut...

• Marsbrud2006

Midsommardagsbruden: Din maillåda är full, kan ej skicka till dig...

• Marsbrud2006

Detta gäller ej väskan, jag såg att du bor i Sundsvall och skulle vilja ha lite tips ifrån dig om det är okej

• Marsbrud2006

menade förstås i närheten av Sundsvall.

• Miss Sophie

Åh vad jag blir trött på folk som inte kan städa efter sig i tvättstugan!! Man bor bland vuxna människor, men folk beter sig som bortskämda barn när det gäller att ta reda på /städa efter sig..

Även om du inte har något kök Midsommardagsbruden så är jag jätteavis på dig som har hus!!!!

Åh du Sanasol verkar ju inte vara allt för länge från att få hus också...

Avis det är vad jag är

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Får nog bli snabbmakaroner, här håller vi oss just nu till mycket begränsad matlagning, får väl grilla några korvar i öppna spisen !!!

Du vet den lilla spisen jag pratade om som vi lånat från mina föräldrar...där går inte ungspannkaka för en person ens att laga!!!

• Midsommardagsbruden

Marsbrud

Har tömmt lite i inkorgen nu!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3