• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Snyggt! Vi var på Electrolux home och drömde härom veckan... vi gör det rätt ofta! ;) Har kommit fram till att vi nog vill ja björk eller nåt i köket, ljust trä iaf! Himla snyggy, de har det till mörkgrått kakel i huset i norge som magnus familj har... så himla fint! :D

Fast, såna drömmare som vi är så får vi nog aldrig vårt hus, detta är drömmen;
    www.atthus.com herresäte! Stort, ryser nästan vid tanken på den altanen med "vår" utsikt över Åreskutan... hihi...

• Midsommardagsbruden

WoW!!! Vilka hus!!!

Glömde säga att det blir nåt gråaktigt kakel, har inte kollat det än och bänkskivor i ek.

• Sanasol

Midsommardagsbruden

Japp, det är ju inte direkt litet! Vi lyckas bara falla för stora hus, men som det ser ut just nu vill vi göra en mindre liknande variant... vi får ju ändå huset relativt billigt emot den egentliga kostnaden i o m att bådas familjer har skogsbruk... fast vi kommer få jobba arslet av oss också! Men... det ser man fram emot ;)

• Midsommardagsbruden

Jag förstår det, men det är det värt!

• Sanasol

Jo, det kommer väl vara som med barn... gör vad jag tror, och har hört ;) jätteont... men det glömmer man när man väl har dem... ;)

Det är ju vad jag hoppas iaf... uscha, vad sugna vi är...

• Midsommardagsbruden

Sugna på hus eller barn ?

• Sanasol

Hm, alltihopa! Känns som att det är vad som ska komma efter bröllopet, och då känns det ännu roligare att gifta sig!! :D

• Midsommardagsbruden
    Okej!!! Hur gick det med redovisningen idag då?
  • Sanasol

Hej hej!

Kom just hem från skolan, och vad gör man först? Kollar BT, man måste vara sjuk. Redovisningen gick jättebra, mysig redovisning när vi satt i mindre grupp tillsammans med läraren. Har börjat skriva artikel också som ska vara inne nästa torsdag... känns bra att ha kommit igång! :D

• Sanasol

Vad pysslar du med idag då?

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3