• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Har varit hos gammelfarmor och mina föräldrar med blommor. Spinningpass. Fikat och sett OS-medaljörerna bli intrevjuade.

Följer du OS? Har ju en mycket sportintresserad man så man blir uppdaterad vare sig man vill eller inte. Skämt åsido, det var väldigt spännande idag på sprinterloppen, följde det på TV på jobbet!!! Sååå kul!!!

• Sanasol

Kan inte påstå att jag ser OS direkt, varken Magnus eller jag. Men man missar ju inte vad som händer direkt ändå. Gillar att se på konståkningen faktiskt, annars är jag inte så road av att se på sport, gör hellre saker själv!

• Midsommardagsbruden
    Läste i tidningen igår om en kvinna här i stan som tagit två veckors semester pga OS!!! Det var väl en hängiven OS-supporter!
  • Sanasol

Hihi, ja det var det värsta! Hade en klasskamrat en gång som fick vara ledig för att se på OS, men då var hans syster med i landslaget i damhockey... lite mer okej då känns det som!

• Midsommardagsbruden

Ja, då var det ändå skäl nog!

• Sanasol

:D Har fått superfina provkort från romance idag, å nu blir man lite i valet och kvalet om man ska göra eget eller vad man ska ta sig till!?!

• Midsommardagsbruden

Hmmm, pratar vi inbjudan nu eller???

• Midsommardagsbruden

Visst den var fin, men jag vill minnas att jag tyckte din layout till korten var hur vackra som helst!!! Hur mycket kan du spara prismässigt på att göra dom själv?

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3