• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Hej igen, det blev ett badhusbesök under eftermiddagen, härligt härligt!

Via vänner i Stockholm har jag hört en summa på det dubbla och lite mer ändå, beror väl på vart det med, men du har rätt. Har ni egen tillgång tillrestaurangen och allt med vad som ingår så är priset nog bra!

• Sanasol

Jo, sen får man ju tänka på att det faktiskt är älgfilé! Det är ju rätt mkt dyrare än oxfilé eller vad folk nu brukar ha.

• Midsommardagsbruden

Hur som helst är menyn mycket genomtänkt och ser väldigt gooood ut!!!

• Midsommardagsbruden

Ska bli spännande att höra efter provsmakningen vad ni tyckte!!!

• Sanasol

Jo, det känns spännande! Skönt också eftersom de är beredda att anpassa recepten utifrån vad vi vill ha, så man kan byta ut ifall det skulle vara något man inte gillar! :D

• Midsommardagsbruden

Ni blir säkert inte besvikna!

• Sanasol

Skit, försökte göra hemsidan själv litegran! Men det blir ju inte alls som jag tänkt mig, får vänta tills Magnus är hemma, han kan ju skriva HTML-kod... fattar ingenting!!

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Kram på På Alla Hjärtans Dag!

• Sanasol

Kram kram! Vad gör ni på alla hjärtans dag idag då?

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3