• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Skumt? Haha, trodde bara det var jag... känns som att jag inte fattar någonting där ibland... trodde det klarnade när man själv var i den svängen!

• Midsommardagsbruden

Om du menar barnsvängen så måste jag få kommentera lite.

Bröllop kan och vill man kanhända diskuttera med andra brudar men på FL när man sitter med andra tjejer som har en önskan om att bli mamma och diskutterar ägglossning och "att ikväll ska jag tända min kille så att det blir barn" TYP, då reagerar jag. Menar att det är väl en sak att ta upp med sitt blivande barns pappa!

Rent mediciska saker och funderingar kring detta, okej, men tycker att det går lite väl långt ibland.

• Sanasol

Håller med dig helt och hållet, jag skulle aldrig någonsin diskutera något sånt på ett sånt forum. Och det är jag och min karl slående överens om... tycker faktiskt inte att någon annan har att göra med vad vi gör, det lär ju märkas när man ska ha barn ändå... exakt hur det gick till behöver de inte tänka på... de flesta vet ju iaf på ett ungefär ;)

• Midsommardagsbruden

Mycket varckert!!!

• Miss Sophie

Ser jättefint ut Sanasol!
    Jag är imponerad (å lite avundsjuk) på er tjejer som har tid, ork och inspiration att fixa hemsidor!
    Själv är jag så nöjd om jag får ihop själva bröllopet

• Midsommardagsbruden

Sophie

Det är jag med! Impad av tjejer med sån datakunskap alltså!!! I vårt fall så planerad jag mer än gärna bröllopet medan maken pysslade med hemsidan!

Hur går det för dig då?

• Miss Sophie

Vi pysslade ju med inbjudningarna i början av veckan och när sen de var skickade så känns det som att vi kan ta lite "planeringsvila"
    Vigsel, festlokal, cateringfirma och underhållning (hoppas vi fortfarande i alla fall) är ju bokade, så det känns inte som att nåt är akut.

Måste ta mig i kragen och slå en signal till din fotografkompis, för jag har fortfarande inte fått nåt svar på mitt mail.

• Sanasol

Hihi, jag tror det blir rätt bra faktiskt! :D Och inte protesterar mannen heller!!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3