• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Sanasol

Vi sa just det idag! För många är dessa månader under året bara en transportsträcka, medan folk som vi som gillar frisk luft, uteliv och vintersporter bara njuter. Vi älskar denna årstid!!!

• Midsommardagsbruden

Miss Sophie

hihi, det var inte min mening, men förstår att du blir nostalgisk!!!

• Sanasol

Midsommardagsbruden

Vi med, vi är ju vinterbarn båda två! Jag uppvuxen här uppe i västerbotten med mycket snö och karl uppvuxen i jämtland bland fjällen! :D

• Midsommardagsbruden

Hej mitt vinterland, nu é jag här...

Ja, vi njuter så länge det varar, snart nog blir det snö och slask!!!

• Sanasol

Mmmmm.... det får man göra! Särskilt när det är såhär fint väder!

• Midsommardagsbruden

Jag måste skratta! Du är så himla snabb att svara!!!

• Sanasol

Hihi, har just satt mig här! Ska väl städa och ordna lite här hemma snart! Och plugga, såklart... :S

• Midsommardagsbruden

Svarar här angående kuvertpriset!

Javisst det är nog ett rät bra pris, men jag ser också vad mycket vi själva kunde spara in med tanke på vårt avtal. Men sånt är livet.

Lägger själv stor vikt på att brudparet och deras anhöriga ska slippa slita ut sig själva denna dag. Det är värt att betala lite extra för att för att bara sitta ner och koppla av och se söt ut

Sen kan man ju skatta sig lycklig att man inte bor tex i Stockholm där priserna är helt hutlösa i samma sammanhang!!!

• Sanasol

Det jag reagerat på är att priserna i många fall inte är jättemycket högre i Stockholm än de är där... men jag tycker ändå att priset känns bra med tanke på vad som ingår och vilken meny vi valt! Dessutom stänger de av hela restaurangen för oss, och det är väl värt endel pengar det med! :D

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3