• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Halloj!

Vi har varit på barnmusiken, sjungit, dansat och spelat en massa olika instrument!

• Midsommardagsbruden

Länge sen vi hörde från miss Sophie...

Sanasol

Va sa den blivande om trycksakerna då? Beställa färdiga eller göra själva?

• Sanasol

Mmm, det var jättelängesen!! VART ÄR DU?!?!

Han tyckte att vi skulle köra på de egna, han litar på mig och tror att de blir skitsnygga!! :D Känns ju bra iaf...

• Midsommardagsbruden

Tycker att den blivande hade en bra åsikt där!

Pust, tufft spinningpass ikväll!

• Sanasol

Hoppas det, ska inhandla lite saker och prova lite snart tror jag!!

Härligt, man sover ju aldrig så gott som efter ett ordentligt pass!!

• Midsommardagsbruden

Japp! Men nu är jag uppe! Ha en bra dag!

• Miss Sophie

Hallå här är jag!!!
    Va härligt att det är nån som saknar en

Har rätt mycket på jobbet i perioder och då finns inte tid att gå in på BT tyvärr....men lita på att jag är här så ofta jag kan!

Är dunderförkyld nu, så jag har tagit lite "sovmorgon" idag och är på väg till jobbet nu snart....borde väl egentligen vara hemma helt (då kunde jag ju hänga på BT hela dan också ha ha) men känner att det hopar sig för mycket på jobbet då.

Jag lovar att vara här inne i helgen , för det blir ju ingen träning eller nåt när jag är förkyld

• Midsommardagsbruden

Miss Sophie

Krya-på-dig!!! Så hörs vi!!!

• Sanasol

Krya på dig miss sophie!!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3