• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Miss Sophie

Ja ett hus har jag! Med fem rum & INGET KÖK!!! Men den som väntar på nå´t gott

Har du kryat på dig?

• Miss Sophie

Är bättre, men inte bra. Sitter hemma och jobbar idag så att jag inte fortsätter sprida baciller på jobbet....vi har ett gäng som ska åka Vasaloppet på jobbet och de har tittat surt på mig varje gång jag nysit så nu slipper de mig idag och imorgon tänkte jag.

• Miss Sophie

Midsommardagsbruden,

Snart har du ju ett TOPPENKÖK!!!!

Worth waiting for....

• Midsommardagsbruden

Jajjemen!!! Ska nog härda ut!!!

• Miss Sophie

Det tror jag säkert att du gör!

Eftersom vi går på "sparlåga" fram till bröllopet så försöker jag låta bli att tänka på vad jag vill fixa här hemma...hi hi vi får väl se vad vi har pengar kvar till efter sommaren.

• Midsommardagsbruden

Ja inför bröllopet så var det bara ett konto alla pengar gick till! Har nog sällan unnat mig så lite som då!

• Miss Sophie

Ja, så det är extra trevligt att föräldrarna kommer och hälsar på och bjuder på musikal

• Midsommardagsbruden

Mamma Mia? Eller?

• Miss Sophie

Nope, Saturday Night Fever

Men Mamma Mia finns på önskelistan

• Midsommardagsbruden

Säkert riktigt två mycket bra musikaler! Det är väl en av sakerna man saknar när man bor i norrland, avståndet till det enorma utbudet av teater och all annan bra underhållning. Men bor man där kanske man inte utnyttjar utbudet som finns!? Hur är det för Dig?

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3