• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Härligt, snart är köket på plats med andra ord!! :D:D

• Midsommardagsbruden

Ja, det närmare sig i alla fall! Nu ska jag åka och titta på kakel!!!

• Sanasol

Ååå, roligt roligt!! Tusan vad fint det kommer bli hemma hos er, här sitter vi bara och suktar i olika inredningstidningar... vill bygga vårt hus nuu med en gång! Men det går ju förståss inte så bra när vi inte har fasta jobb någon av oss... men man längtar som attan!

• Sanasol

Hoho? Vart håller du huuus egentligen? Nu är det helg igen, är köket på plats?

Just kommit från världens jobbigaste spinningpass, trodde jag skulle smälla av... men det gick, tjurskallig som man är! ;) Nu ska jag ta ett lååångt och skönt bad... :)

• Sanasol

men Piiiia? HALLÅÅÅÅ? Vad har hänt?? Blir nästan lite orolig nu ju...

• Midsommardagsbruden

hallåååååååååååååååååååå!

datorn i bruk igen! vi hörs raring!

pia

• Sanasol

Hallå!!

Jadu, snacka om att man funderade bra nog länge innan jag såg i er gästbok vad som hänt! Är köket på plats nu??

Fått mitt mail?
    KRAAM

• Midsommardagsbruden

Fråga 1: Japp!
    Fråga 2: Japp!

Köket är på plats så när som på lite småfix. Men tyvärr har vi brännt ur ugnen ännu så det får bli under helgen.

Så himla tråkigt med din ring! Stackars dig! Har det löst sig ni då?

• Sanasol

Härligt, då kan ni börja laga gooomat snart igen då! :D:D:D

Jo, det har löst sig med ringarna nu. Har beställt nya, får dem i maj. Kostar skjortan, men eftersom jag ska använda dem dagligen för resten av livet så får det vara värt det. De blir handgjorda i platina.

beta.familjeliv.se/krypin/sanasol/gallery/phpwadiem.jpg

Sådär blir dem tillsammans, men kommer inte ta ut gluggen som ska vara i den släta ringen förrän det är dags för vigsel.

Vi hade lite problem med att bestämma gravyr, men vi kom överens till slut! (Vi hade ju inte hunnit få dit mer än namnen i de förra)

Har betalat handpenningen på dem nu iaf! Antagligen smälter vi ner min ring och tar lite av det guldet till Magnus ring och gör den lite kraftigare. Diamanterna tänkte jag spara och göra örhängen eller så i samma material som ringen, men det blir senare, är halvt ruinerad i maj! Haha

I helgen åker vi till jämtland, vi ska kolla tre olika lokaler på lördag så får vi se om det blir någon av dem eller den prel bokade! :D:D Vad gör ni i helgen då?

• Midsommardagsbruden

Dyra men väldigt fina ringar!!! Men bra tänkt att du ska ha dem hela livet!

Helgen ägnas till pyssel och småfix runt hemmet. Försöker nog vistas ute om vädret fortsätter vissa sin vackra sida. Imorgonkväll är det födesedagsfirande broderns yngsta tjej samt svägerskan. Följer förmodligen melodifestivalen eftersom att jag gillar det!

Kul med en liten helgtripp!!! Hoppas ni kan ta beslutet om lokalen, spännande att höra vad det blir!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3