• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Skitfin lägenhet, egen ingång på bottenplan, högt i tak och stora fina fönster! Unerbar lägenhet, men... på tok för liten för oss! Det var verkligen en minimal trea. Ska kolla på en till i morgon, den som vi fått preliminärt beräknat lånet på... så vi får se. Men just nu lutar det åt att försöa få en stor trea eller fyra, hyresrätt (finns såna med som har lite radhuskänsla)! Vi vill ju ha det där extra rummet när det är dags att börja försöka få barn :):):)

• Midsommardagsbruden

Jag föstår! Smart att tänka till nu så ni inte får börja söka efter större när det blir dags! Mysigt att kunna få radhuskänsla när det är en lägenhet oxå!
    Lycka till så hörs vi efter titten!

• Sanasol

Hej hej! Nu har vi varit och kollat på lägenhet/radhus. Såå fin, egen ingång med uteplats utanför, klinkersgolv i en stor hall på nedre plan, en trappa upp ett stort fint nyrenoverat kök, ett stort och ett litet sovrum. Helkaklat badrum med klinkersgolv och golvvärme. Stor och fin balkong. Stort vardagsrum, nya tapeter överallt och trägolv. :) Såå fint var det... nu måste vi bara få svärfar att ställa upp med kontantinsatsen så länge.. Åå, vill verkligen bo där! Läget är perfekt och det känns verkligen som ett hem!! :):):)

• Midsommardagsbruden

Låter härligt! Man känner oftast på en gång om man kan bo där eller inte! Hoppas på det bästa att det fixar sig med insatsen!

• Midsommardagsbruden

Hlloj!!! Inget nytt om ert kommande boende?

• Sanasol

Jo, vi ska just iväg och kolla en hyresrätt... vi får se vart detta sltar!

• Midsommardagsbruden

NU??? Den här tiden på kvällen???

• Sanasol

Japp, det är de som bor där nu som visar... och de hade tid först nu! Rapport om en timme??

• Midsommardagsbruden

Jag väntar............................

• Midsommardagsbruden

Jag måste lägga mig nu...får läsa imorgonbitti!!! Hoppas det gick bra!

En timme har gått!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3