• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Hihi, det kunde man väl förstå att när du väl är inne här är det mitt i natten? Mmmm, förstår att det är en hektisk vecka! Har ni fått köket ännu eller? Du får ta det lugnt i helgen och vila upp dig... :)

• Midsommardagsbruden

Halloj! Ingen rast ingen ro! Köket kom igårkväll så i helgen blir det fullt upp vill jag lova! Men min största uppgift blir väl att hålla hjälpsamma Melwin borta från köket, så allt går fortare! Vi ska nog ta en tur ner till torget för att fira curling-laget som tog hem OS-guldet, halva laget är födda och uppuxna här i Härnösand.

Nu ska vi gå och bada på badhuset!

• Sanasol

Hihi, okej! Själv kom jag just hem efter ett slitigt spinningpass...

• Midsommardagsbruden

Du kör stenhårt med träningen nu!!! Kul!!! Hur känns det att komma igång?

• Sanasol

Känns ONT, men bra! Himla skönt att känna att man gör något också. På måndag kör jag först ett core-pass, dvs mage och rygg och därefter spinning 40 min... det är bara att köra hårt! Tänkte köra måndag, onsdag och fredag... är rätt bra att få in det som rutin! Men gissa om jag kommr att ha ont i baken i morrn??

• Midsommardagsbruden

Ja! Det gör alltid ont i början, som att ta fram cykeln på våren ungefär. Jag har kört tre spinnpass i veckan sen tio år tillbaka med uppehåll för barnafödade och under amningen men jag har aldrig problem av det och känner inget i baken. Men visst är det bara SÅ KUL????

• Midsommardagsbruden

Nu monteras det käk för fulla muggar! Vad gör Du idag? Träningsvärk?

• Midsommardagsbruden

Hmmm...käk??? Menar ju KÖK!!!

• Sanasol

Jo, jag tycker att det är jätteroligt! Lite slö och dan idag, har varit ute på promenad och fotat lite i det fina vädret!!

Härligt att köket snart är på plats!! :D:D:D

• Midsommardagsbruden

Lite seg jag oxå igår! Kombination för LITE sömn och för MYCKET vin. Var på middag hos min kusin och sambo, trevligt med lite vällagad mat som omväxling!!! Sen blev det utflykt till Fälleberget och spinning. Idag har killen som hjälper oss med tak ovh väggar slitigt ner resten av våra gamla tapeter så jag börjar se ett slut på detta. En vecka till så...

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3