• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

idolf

Klart att det är!!! Är bara glad att kunna inspirera!!! Kram och lycka till!!!

• Sanasol

Jo, man uppskattar tiden på ett helt annat sätt!!! :):):):):) Ska skriva ihop en skolgrej nu, sedan ner på skolan, och 11.30 ska jag träffa en kompis för att träna... :D:D:D

• Midsommardagsbruden

Duktig flicka!

Gick allt skolarbete och träning bra?
    Blev det spinning? Suck fick ju avboka gårdagens pass...så sorgligt, men mina ben bar mig inte. Är piggare nu men ändå inte...pumpar alvedon hela tiden så man lurar väl kroppen lite. Känner på en gång när tabletterna slutar värka och får ta ny laddning!

• Sanasol

Japp! Gick jättebra, vi körde ett pass på gymmet och sedan promenerade jag hem... skönt som tusan i solskenet!! Ah, vad trist att vara sjuk...

• Midsommardagsbruden

Det värsta är väl att det liksom inte syns på utsidan, men invändigt känner jag mig jätterutten som lilla skrutten!!!

Fast tur ändå att det inte syns när man ska ut och härja imorgon! haha Blir nog bättre efter en god natts sömn!!!

• Sanasol

:D:D:D Ja det får vi hoppas!!

• Midsommardagsbruden

Klart det blir en toppenhelg!

• Midsommardagsbruden

Snart så stängs väl denna tråd då den funnits i tre månader...

• Midsommardagsbruden

Skumt, den skulle väl ha brutits igår egentligen? Hur har Du haft det i helgen Sanasol?

• Sanasol

Har haft det underbart bra! Rolig grillfest och underbart väder! I morgon skola och träning... Hur har ni haft det?

• Midsommardagsbruden

Superlyckad matstafett med härliga människor i vår "grupp", men jag kryade tyvärr inte på mig så bra som jag önskade och genomled kvällen mer eller mindre . Trist för man vill ju vara så laddad och kunna ge 200%!!!

Har tagit halsprov nu och läkaren hoppade nästan baklänges med ett litet skrik när hon lyste med lampan. En form av bakterieinfektion konstaterades och jag fick en penicillinkur på 10 dagar. Så nu vänder det väl snart!!!

Lovar jag hade mellan 39-40 grader på själva efterfesten. När jag kom hem duschade jag i hett vatten i tio minuter men frös ändå!

• Sanasol

Uscha buscha... men bra att du fått pencillin nu så att det släpper någon gång!

När ska tråden stängas?!?

• Midsommardagsbruden

Ingen aning. Men brukar dom inte ligga i tre månader?

• Midsommardagsbruden

Fprtsätter det vackra vårvädret hos Er?

• Sanasol

Jajjemän! Helt underbart väder är det!! :) Hos er?

• Sanasol

Om bara tre veckor kommer mina ringar förresten, är sååå himla spänd att det knappt är sant!!! :)

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3