• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Tjejen!

Hur mås det???

• Sanasol

HALLÅ!!

Jo, det är bara bra! Fått mail från smeden som ska göra mina ringar, han ska skicka en modell av ringarna i silver med syntetiska stenar i veckan så jag får se hur det kommer se ut, då har jag möjlighet att göra ändringar innan han gör de riktiga också! :D Känns sååå spännande!

Härligt med massa bad, här har det varit fruktansvärt tråkigt väder :( Men, men... vi har haft en mysig och bra helg ändå! :D Har lov hela veckan, men ska försöka fixa massa till skolan, så det är nog fullt upp!! :)

Vad händer hos er?

• Midsommardagsbruden

Hr jobbat på som vanligt! Inget påsklov om man inte sitter vid skolbänken!

Ska hämta sonen nu och sen blir det en eftermiddag i solen!

• Sanasol

Åååå, vad härligt!! :D:D

• Midsommardagsbruden

Jäsiken vad snabbt svarat av dig!!!

• Midsommardagsbruden

Har inte ni soooooooool?

• Sanasol

Hihi, japp! Snabb som tusan idag ju!!! :D:D:D

• Sanasol

sol? Nä, grådass... är så jädra less nu! Snöade när jag gick hem från universitetet idag, vad tusan? det ska ju vara vår??

• Midsommardagsbruden

Supersnabba sa__-__na!!!

• Midsommardagsbruden

Ryktades om regn fär idag, men inte än så länge i alla fall!!!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3