• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Heeej!

Näe, inte BT-ledigt här heller! Bara mycket i skallen!

Fått provar på ringarna med samma stl på stenar, fast färre och modellen är i silver och aningens bredare och annorlunda än min kommer vara. Men fick se på stenarna, känna storleken och höjden... tyvärr på tok för liten, fattar inte... mina fingrar har blivit bredare eller nåt? Fast det är klart när det blir så brett, båda ringarna är 7,5mm tillsammans, min andra ring är bara 5mm så det kan ju spela in! :) Blir iaf så att ringarna kommer i slutet på maj! :):):)

• Midsommardagsbruden

Kul! För vad jag förstår så var du nöjd med ringarna i alla fall! Så bra att få prov på det där viset, annars kan ju en beställning av det slaget bli helt fel om det inte känns rätt. Åhh vá kul!

I helgen då?

• Sanasol

Jo, fast proverna var inte alls som de blir, det är omöjligt att göra exakt i silver eftersom det är så mjukt. Innan jag fattade det och hade snackat med smeden var jag förtvivlad... var ju inte alls vad jag tänkt... hahaha....

I helgen, städa, tvätta, mysa, plugga! Ni då?

• Midsommardagsbruden

Hej tjejen!

Såg ditt inlägg i gästboken! Tack!

Vi var på hotell Höga Kusten igår. Rövade bort makens bror med fru som fyllt jämna år men flydde till Goa. Hon hade avsagt sig uppvaktning med eftersom att de är ett par bland våra bästa vänner så valde vi en mysig kväll med god mat, trubadur samt stand up med Janne Bylund. Mycket uppskattat och trevligt. Tyvärr fick jag styra bilen eftersom att det var svårt att fixa skjuts men jag är ju av den naturen att "jag kan ha kul utan PRIT..." haha...

• Sanasol

Roooligt!! :D

Här hemma lagade vi marulkspett med jätteräkor och saffransris. Mums! en rätt med fisk som mannen gillar! Sen en flaska vitt... :)

• Midsommardagsbruden

Det lät också trevligt! Fiskrätten lät gudomligt god!

• Sanasol

JA! Helt underbart gott var det, sedan en chilisås till det också! Mums! Så trevligt att han börjar gilla fisk litegran, särskilt eftersom vi får massa fisk från hans föräldrar om vi vill! De fiskar ju i norge... :)

• Midsommardagsbruden

Ja, marulk är en god fisk! Härligt om ni har en sån tillgång från svärföräldrarna oxå!

• Sanasol

Japp, det är toppen! Fast man tar ju inte jättemycket, vi får väl åka till Norge själva och fiska isåfall... :)

• Midsommardagsbruden

Ja, man kan ju inte frysa hur mycket som helst!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3