• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Jag trodde väl det!!! Om Blåkulla alltså!

Några vårkänslor?

• Sanasol

Det snöar idag, inbjuder inte direkt till vårkänslor...hihi, men jag hoppas på fågelsång och solsken snart, skönt när det börjat vara ljust länge nu iaf tycker jag... hos er då??

• Midsommardagsbruden

Mmmm, lite råkallt och snöblandat regn. Inget vidare skojsigt med andra ord! Men vi värmer varandra..........

• Sanasol

Hihi, vad häärligt! :D Men snart, snart är sommaren här! Dags för flytt och allt då med, ska bli roligt... man längtar såå mycket nu när man fått lägenheten!! Däremot så får man ju lust att köpa lite nya möbler, men det skulel nog döda bröllopskassan totalt, så det får vänta tror jag...

• Midsommardagsbruden

Ja, det gäller att vara tålmodig där!!!

• Midsommardagsbruden

Livstecken tack! Man saknar dig efter en dag utan ett pip!

• Sanasol

Hallå! Sitter på skolan, massa att göra med grupparbete och annat nu innan påsk... men från i morgon är jag leeedig! Ska bli oerhört skönt!!! :D:D:D

• Midsommardagsbruden

Låter nice

Å så träffas vi på Blåkulla på torsdagkväll, eller hur ???

• Midsommardagsbruden

vi hörs i helgen!!!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3