• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

:D:D Borde plugga, men jag ahr tid på mig så jag surfar lite bröllop under tiden... hihi... är ju mycket roligare! :)

Längtar mest till sommaren nu, vill ha solsken och gräs och gröna blad på alla björkarna här!! Sen är det ju dags för flytten också, längtar såå mycket! :)

• Midsommardagsbruden

Flytten ja! När blir det första Juni?

• Sanasol

Första juli blir det! :) Känns så spännande, man vill ju bara flytta nu när man vet att det är på gång! :)

Hur trivs ni med det nya köket nu då? Visade bilderna jag fick för mannen, såå snyggt ju! Vi är ju dessutom köksfixerade... hihi

• Midsommardagsbruden

Hej igen!

Det blev mulet så nu är vi inne igen, skall plocka ner påsksakerna!

Vi trivs super med nya köket! Och sovrummet!

Ja, när man väl ska flytta vill man att tiden ska gå fort!!!

• Midsommardagsbruden

Har du några planer på nya möbler? Var det en ny köksgrupp eller?

• Sanasol

Jo, vi är sugna på ett bord i oljad ek... skulle passa så bra nu när vi får ett stort kök. :):) Ska se om jag hittar en bild på det vi tänkt oss...

• Sanasol

www.em.nu/index2005.asp&sub=kampanj&sida=sortiment_produkt&Modell=&ProductType=501794

Typ denna fast med brun skinnklädsel på stolssitsarna! :)

• Midsommardagsbruden

Skitsnyggt!!!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3