• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Ja och dessutom ska vi i vanlig ordning delta i "matstafetten", årets roligaste händelse!!!

• Midsommardagsbruden

Halloj!

Jo det går till så att jag och min man samt 210 par till i denna stad deltar. Vi har i förväg blivit inbjudna och betalat in en liten summa och anmält oss. För ungefär en vecka sedan så fick vi veta att vår uppgift för kvällen var att laga varmrätt. Dessutom vet vi på vilken adress vi ska befinna oss på förrätten.

Hos förrättsparet kommer vi och ett par till att komma, totalt 6 personer. Sen ilar vi hem för att välkomna två nya par och bjuder dessa på varmrätt. På ett visst kloclsalg så öppnar vi tillsammans ett brev här hemma där det står anvisningar på vilka adresser vi ska bege oss för att äta efterrätt. Sedan samlas alla 420 deltagare på en lokal där vi dansar, umgås och blir ännu mer onyktra. Men oftast så behöver man inget i baren med tanke på alla fördrinkar, viner och avecer...

Fattar Du? Visst låter det skoj?! Vi är med för fjärde året i år!!!

• Midsommardagsbruden

Det gäller ju att planera och förbereda så det går snabbt att ställa iordning och mest jobb är det ju med förrätten.

På detta sätt träffar du 12 nya ansikten över en trerätters på en kväll.

• Midsommardagsbruden

Menar varmrätten!!!!!

• Sanasol

Låter jättekul!!! Genom vad anordnas det där?

• Midsommardagsbruden

En herrklubb som heter RT69!

• Sanasol

Aha, riktigt kul med lite annorlunda saker som händer någon gång ibland!!! Här har mannen ledigt i helgen, så vi ska ut vid sjön och grilla... ska bli mysigt!!!

• Midsommardagsbruden

Låter trevligt

Anar att ni tar vara på de gemensamma helgerna på ett speciellt sätt, en annan tar ju det för givet.

• idolf

Midsommardagsbruden

Hallå! Jag kände bara att jag vill tala om.. För ett tag sedan såg jag en bild på din brudbukett och föll pladask! Blev helt förälskad och inget annat dög efter det. Jag bara måste ha den på min bröllopsdag, är det okaj

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3