• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Hihi, vad snäll du är! Tror också att vi blir rätt okej faktiskt, jag är ju "fröken" så jag älskar ju barn och Magnus har visat sig vara helt fantastisk med systerdottern! :):):):)

• Midsommardagsbruden

Gääääääääääääsp!

Godmorgon! Trött idag!

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Trevlig valborg! Kram från mig...

• Sanasol

Detsamma! Har skrivit ett meddelande till dig på FL! ;)

• Midsommardagsbruden

Hej hopp!

Har haft lite datatid på sistone! Har svarat dig på ditt meddelande

Annars då?

Stor kram

• Sanasol

Jooorå! Livet leker och det är allt för underbart! Dock mycket i skolan ännu... men snaaart sommarlov!

• Midsommardagsbruden

Låter som vårkänslor det!!!

Är så glad för din skull

• Sanasol

Hihi, dock inget att hurra över ännu! Förutom våren i sig, dock regn idag!! :(

• Midsommardagsbruden

Fick för en stund sedan huvudvärk och började frysa som en tok...längesedan jag kände såna förkylningssymtom. Hoppas att det inte utvecklar sig mer...

• Sanasol

Bläää, nej sjuk vill man inte vara! Det skulle väl dessutom vara bra väder i helgen tror jag?!?! :):):)

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3