• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Vi har byggt en bar på en låg skiljevägg vi har mellan köket och allrummet. Vi la på en bänkskiva i ek, samma som i köket. Till baren så köpte vi tre barstolar i ek, påminner i stilen likt köksstolarna som ni tittat på, fast vi valde utan skinnklädsel.

• Sanasol

Snyggt!! Vill se meeera bilder på ert kök ju!! :D:D:D

• Midsommardagsbruden

Ska fota lite vid tillfälle! Loooooooooovar!

• Sanasol

Man blir ju så himla nyfiken när du skriver om allt snyggt! :D

• Midsommardagsbruden

Snyggt och snyggt...jag trivs i mitt lilla hem i alla fall... lovar bilder...

• Sanasol

BRA! Man ska ju trivas, vi trivs rätt bra där vi bor nu med, det enda som stör oss är att det är på bottenplan och att folk kan kika på en när som helst :( Men det kommer bli toppen nu, tredje våningen... blir ju finemang när man är höggravid sen ;)

• Midsommardagsbruden

Det är det trosta med bottenplan, men som sagt med barn är det många fördelar att kunna gå rakt in, med vagn och så... Men vid den tidpunkten har ni kanske börjat fundera på ert drömhus kanske...

• Sanasol

Finns hiss, så ska nog gå rätt bra med barnvagn också! :)

• Midsommardagsbruden

Superbra!!!

• Midsommardagsbruden

Sanasol!

har du BT-ledigt eller! Trevlig helg!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3