• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Vill höra vad du gillade filmen sen...

• Sanasol

Vilken underbar film! :):):)

• Midsommardagsbruden

Ja, visst är den bra!!!

Kul att du gillade den, nu kanske du blev lite piggare!

• Sanasol

Ja,det var härligt, hoppas att jag hittat nåt bra att kika på ikväll med... :)

• Midsommardagsbruden

Blev det filmkväll för dig?

Själv blev jag magsjuk under dagen igår, bet ihop på barnkalaset men efter det har jag varit helt däckad! Har bara druckit en halv kopp blåbärssoppa det senaste dygnet. Bläää...

• Sanasol

Usch, stackars dig! Här är jag sliten, men har ingen feber längre. Men allt är bättre än magsjukan... :(

• Midsommardagsbruden
    Fy vilka sjuklingar vi var i helgen då! Men nu tar vi nya tag, eller hur?
  • Sanasol

Såååklart! Är grupparbete tisdag och onsdag här för hela slanten, hoppas att det släpper helt i halsen så kan jag gå på mitt spinningpass på onsdag. Kör måndag onsdag ocg fredag annars... :):)

• Midsommardagsbruden

Låter som ett bra veckoupplägg!!!

Men visst är du ledig på långfredag?

Själv åker jag till Blåkulla på skärtorsdag, vi syns väl där???

• Sanasol

Hihi, japp! Är ledig hela påsken från skärtorsdag, ska hämta ut min tenta då, spännande!! Hihi, sen måste man ju hinna iväg till blåkulla också :D

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3