• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Hej tjejen! Läget med dig? Går det bra med träningen? Spinner du på?

Hemma och packar badväskan, vi hörs!

• Midsommardagsbruden

Börjar bli lite orolig nu...?

• Sanasol

Hallå!

Var ett tag sen jag var på spinning, har varit på lite andra grejjer på senare tid!

Sitter och vimsar och försöker göra ett skolarbete, det går INTE bra. Mensvärk som tusan också, men men... det är väl bra att man fungerar som man ska, var lite orolig där ett tag eftersom den inte ville komma tillbaks när jag slutat med pillren! :o Men men... jobbigt med ont iaf!

Vad görs hos er idag då?

• Midsommardagsbruden

Ojoj, lät lite jobbigt för dig, men det blir väl bättre ska du se! Men allvarligt! Försöker ni skaffa smått???

Vi har varit på sången och nu ska jag snart iväg och träna!

• Sanasol

Kan inte påstå att vi försöker! Men har mått så fruktansvärt dåligt på dem där, deppad, humörsvängningar osv... så jag tyckte att det var lika bra att lägga av! Vi tänker väl ta det lugnt tills jag pluggat färdigt iaf, men det som händer det händer... och vi blir absolut INTE olyckliga ifall det skulle vara så! ;)

Hihi, kul med sången! Sitter och lyssnar på passande bröllopslåtar nu, bland annat Lundells kärleken förde oss samman gillar vi! Sedan "er" låt med Sara Löfgren är ju fin!! :)

• Midsommardagsbruden

Kulihoppsan!!! Ja blir det så blir det!!!

Härligt med kärlekslåtar!!!

• Sanasol

:):):) Japp! Fast skulle ju kännas rätt skönt om vi hann gifta oss innan det flyttade in någon i magen! ;)

• Midsommardagsbruden

Mmmm förstår det! Men jag förstår också att Ni längtar efter en liten ibland! Det är ju så underbart att vara förälder!

• Sanasol

Mmm, förstår det! Blir riktigt sugen när jag kikat på bilderna av er Melwin på sidan, och sen när man får bilder på Magnus systerdotter också... sååå skoj ska det bli, men säkerligen inte helt lätt heller!! ;)

• Midsommardagsbruden

Jag bara vet att Ni kommer att bli perfekta föräldrar!!! Inget att oroa sig för! Men passa på att göra saker på tu man hand och sov länge på helgerna! Det blir inte så mycket av det sen vill jag lova!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3