• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Miss Sophie

Det går lite i perioder. Ibland är jag jätteduktigt på att utnyttja utbudet, rätt ofta med mina tjejkompisar....men efter att ha både pluggat och jobbat under hösten så är det nästan ett år sen jag var ute på teate/musikal sist.

Har bott här nere i 6 år och de senaste åren har mamma och pappa varit duktiga på att passa på att ta sig hit för lite kulturliv. Billigt boende har de ju här

• Miss Sophie

Nej nu måste jag ta mig i kragen och ägna mig helhjärtat åt jobbet!

• Sanasol

ojoj vad ni skriver tjejer!!

• Midsommardagsbruden

Japp! Här är vi på hugget!

• Miss Sophie

Jag tyckte att jag låg lite efter förut, men nu har jag kanske spurtat ikapp???

• Midsommardagsbruden

Sophie

Ja, du är på gång...

• Miss Sophie

Det är ju lika bra att köra nu när jag har möjlighet i två dagar

• Sanasol

Hej hej!

Läget idag?

Helt trött och slut, man blir så lat när man fått plugga mycket hemma på sista tiden! Tråkigt väder också, regnar ute... i februari! :(

• Midsommardagsbruden

Ja, regn i luften även här! Igår var det ju så underbart väder, önskar att det kunde fortsätta vara så där soligt och gnistrande hela vintern ut!

Nu till dagens köks-avsnitt: Köket är en vecka försenat så det primära livet fortsätter ännu en vecka!!! Tur att man är positiv i humöret!!!

• Sanasol

Hihi, jadu... skulle nästan åka och bo på camping Flodin-Bylund... ;) Visst var det så?

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3