• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Sanasol

Låter som en avkopplande helg!!!

Mysigt...

• Midsommardagsbruden

Hjärtelycka

Det var så lite så!

Svårt att släppa taget om en av sitt livs lyckligaste dagar! Många minnen att bevara i hjärtat!!!

• Ammo

Hej Pia!

Såg att du fortfarande finns kvar här :)
    Är bara nyfiken om du fått din underbara klänning såld?
    Kan ibland ta fram fotona jag tog när jag testade den, den satt ju sååå bra och bland kan jag ångra mig. Men samtidigt så vet jag att jag valde med hjärtat och magkänslan och att det blev rätt ändå.
    Beställde min via USA så den kommer i Maj..

• Sanasol

Hoho,

Vad har du gjort heela helgen?

• Miss Sophie

Tjingeling tjejer!!
    Nu är det ju verkligen hur länge sen som helst jag tittade in här....
    Har massor med jobb, borta på helgerna och så är det fullt ös med bröllopsplanerna

Sanasol, hoppas att ni hittar rätt i radhus/lägenhetsletandet snart!!

Å Midsommardagsbruden njuter ni av nya köket? Förresten har jag fått mail från din fotokompis, ska ringa henne...men vi har bokat annan fotograf nu, typiskt! Får fråga om det är ok att jag har henne som back-up

• Midsommardagsbruden

Ammo

Tjena tjejen!

Det är ett par till blivande brudar som testat den, har inte kört så hårt med försäljningen eftersom att vi har levt i ETT KAOS i över en månad i en köksrenovering! Ingen som testat den har kunnat haft den ( för liten). Synd!

Hoppas att din nya klänning kommer att sitta lika fint som min gjorde på dig!!!

Kramen

• Midsommardagsbruden

sanasol

datahaveri...igen...suck...

och mycket pyssel och småfix här hemma förstås. Hade nig inte haft tid med datorn i vilket fall som helst. Vill vara klart med allt när Melle fyller 4 år den 5 april.

• Midsommardagsbruden

Miss Sophie

Attans att hon var så seg, fotokompisen...

Ja, vi njuuuter i vårt nya kök!!! Tackar som tänker på oss!!!

• Sanasol

Här är det mesta upp och ner, men orkar itne säga så mycket om det här innan jag vet hur det blir... känner mig smått uppgiven bara! :(

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Tråkigt...hoppas att det blir som ni önskar till slut i alla fall...

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3