• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Hihi, ja det lär det ju vara! Får väl skrika högt den dagen någon lyckas göra en smörgåstårta jag gillar.

Jo, hon är rätt ung... sen avr väl inte jag riktigt tilltänkt heller, kan jag tänka mig! ;)

• Midsommardagsbruden

Nähä på det lilla viset, men det blev ju lyckat när du väl kom, eller hur!!!

• Sanasol

Ja, absolut var det det! Har aldrig kännt mig oönskad heller... :) Jag tror någonstans att det inte spelar så stor roll om man planerar bebis eller om det bara blir, bara man har ett bra förhållande och älskar varandra så kommer barnet känns sig välkommet och älskat också! :D

• Midsommardagsbruden

Javisst är det väl så!!!

Som sagt snart helg! Är du laddad för morgondagens redovisning?

• Sanasol

Redovisningen känns rätt lugn, vi ska berätta om ett samtal vi haft med en pojke om matte. Var riktigt roligt att genomföra, var en pojke ur min gamla praktikklass... de är såå söta! Man måste ju vara rätt bra fröken som de betedde sig när man kom tillbaka, massa kramar ;)

M, sen ska jag till gyn på fredag... inte så roligt! Tänk dig, det och tandläkaren... på samma vecka?

• Midsommardagsbruden

Klart inga höjdarupplevelser, men jag är rätt luttrad efter 6 års undersökningar pga vår ofrivilliga barnlöshet, så det är rätt lugnt för mig. Tandläkaren tycket jag gör mest ont i plånboken!!!

• Sanasol

Jo, det är klart... tycker inte det är så farligt heller, men jobbigt att ta sig dit... laat. Som du säger är det mest ont i plånboken av tandläkaren, hade inga hål den här gången heller och det är skönt! Däremot hade jag fått tandsten, litegrn... gjorde skitont att ta bort!! :(

Har ni planerat nåt speciellt för helgen? Hur går det med köket?

• Midsommardagsbruden

Vi sliter ut det gamla köket på lördag ( läs; min man gör det och jag tar sonen på lite andra äventyr så han får härja fritt)

Om allt stämmer kommer nya köket till veckan så vi får montera in det nästkommande helg!

• Sanasol

Åååå, vad spännande med nytt kök! :D Kan inte ens beskriva hur mkt jag längtar tills vi också har eget hus!

Vad har ni valt för kök? Visst var det från IKEA?

• Midsommardagsbruden

IKEA, helt rätt! Ett enkelt kök i vitt, Faktum Ädel Vit. Nya vitvaror överallt. Läcker spiskåpa och en kyl/frys sidebyside i rostfritt!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3