• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Miss Sophie

Sanasol, han skulle bara våga

• Sanasol

Hihi, han har gått datavetenskap på universietet så han har alltid något att
    tycka om vissa detaljer! Men oftast är det nyttiga tips! Nu har ju jag ordnat mallen, så han kommer ordna det slutgiltiga så alla länkar funkar osv. :D

• Miss Sophie

Det ser verkligen bra ut, kan lova att jag kommer att gå in och tjuvkika när ni fixat länkarna! För jag vågar nästa sätta en slant på att adressen till din hemsida kommer ut i en tråd här på BT

Har för mig att jag tidigare i tråden läst att du är inne på en bukett liknande Midsommardagsbruden, å då är det ju helt toppenfint att ha hemsidan med den layout ni har nu....

• Sanasol

Jo, det kommer den nog att göra! Adressen kommer bli www.saralenaochmagnus.se, fast den är inte igång ännu! Säger till när det funkar.

Jag har tänkt ha en liknande bukett, rund fast med ljusrosa rosor och några rosenknoppar i också! Hurdana blommor har du tänkt dig?

• Miss Sophie

Jag är en väldigt röd tjej så det blir mörkröda blommor, lutar åt rosor och kallor..

Jag vill ha en lite tuff och spretig bukett, för det är också lite jag..... så det blir nog en ganska assymetrisk "överdel" (kan man säga så??) med spret och så hängingt spret nertill...

Gu va det där lät konstigt, men jag kan inte förklara på bättre sätt ha ha

• Sanasol

hihi, lät lite roligt! Men jag tror jag fattar vad du menar! Hade också funderingar på kallor, men tydligen är det svårt att få kallor i rätt nyans just i rosa och perfektionist som man är så gav jag upp den idén!

• Miss Sophie

Aha, jag håller tummarna för att det inte är några problem med mörkröda...får släppa lite på "kontrollen" kanske

Åh jag är ju så "pratsugen", men nu måste jag gå, för jag har lovat att ta en promis med en kompis.

På återseende

• Midsommardagsbruden

Sanasol

En verkligt fin layout som sagt! Fint med färgerna!!!

• Midsommardagsbruden

Sophie

Hur många gäster blir ni?

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3